مرد خشمگین، همسرش را به آتش كشید

مرد خشمگین، همسرش را به آتش كشید

مرد جوان كه متهم است همسرش را به آتش كشیده و قتل او را رقم زده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم،ظهر ششم بهمن امسال یكی ازماموران كلانتری هفت چناربا بازپرس مصطفی واحدی  بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او رادرجریان مرگ زن 24 ساله در بیمارستان شهدای یافت‌آباد قرار داد. در جریان تحقیقات اولیه معلوم شد زن جوان به دلیل سوختگی از روز 27دی امسال در بیمارستان بستری بوده كه از آن زمان پزشكان درتلاش برای نجات او بودند اما سرانجام وی بعد از 9 روز بستری بودن دربیمارستان تسلیم مرگ شده است.
درجریان تحقیقات معلوم شد او براثر آتش سوزی دچار این حادثه مرگبارشده است. ماموران ابتدا به تحقیق از شوهر او پرداختندكه خودش هم از ناحیه دستانش دچار سوختگی شده بود. وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: من و همسرم بیرون ازخانه رفته بودیم كه یك بطری بنزین هم برای موتورسیكلتم خریدم ودونفری با سوارشدن به  ترك موتورم به سمت خانه مان حركت كردیم.چون همسرم عاشق بوی بنزین بودكمی از بنزینی كه خریده بودم را ازروی شوخی روی روسری اش پاشیدم  . وقتی مقابل خانه مان رسیدیم برای چند لحظه سیگارم راروشن كردم وپكی به آن زدم كه نفهمیدم چطورشد آتش سیگار به همسرم رسید و او شعله ور شد. سعی كردم آتش را خاموش كنم كه خودم هم دچار سوختگی شدم. همسایه‌ها همسرم را به بیمارستان رساندند كه بعد از 9روز فوت شد.
تحقیقات پلیسی دراین باره ادامه داشت تا این‌كه دیروزخانواده زن فوت شده با حضور نزد بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی تهران از داماد خانواده به اتهام قتل عمد شكایت كردند.
 یكی ازاعضای خانواده زن فوت شده درجریان تحقیقات پلیسی گفت: شیوا 24 ساله ، سال 92  شوهرش را براثر حادثه تصادف از دست داد و در این سال‌ها با خانواده مان زندگی می‌كرد تا این‌كه سال 97 درپی حضورش در جشن ازدواج یكی از اقوام، با همسر دومش آشنا شد و یك سال صیغه او بود. همسرش قول داده بود بعد از یك سال عقدشان را دائم كند كه این كار را انجام نداد و همین باعث اختلاف آنها شد.شوهرش در كار جعل مدارك بود و شیوا تهدیدش كرده كه ماجرا را به پلیس لو می‌دهد. چند روز قبل از آتش سوزی، شیوا می‌خواست نزد ما در شهرستان بیاید اما شوهرش او را كتك زده و مانعش شده بود. بعد از آتش سوزی شیوا با ما تماس گرفت و گفت شوهرش او را سوزانده و بعد تلفن قطع شد. چند روز بعداز مرگ شیوا،شوهرش به ما اطلاع داد او در یكی از بیمارستان‌ها ی تهران  فوت شده و آنجا رفتیم و جسد را تحویل گرفتیم .  از دامادمان  شكایت داریم، چون او شیوا را به قتل رسانده است.
 با شكایت خانواده زن فوت شده ، داماد جوان  با دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی  تهران به اتهام قتل عمد، تحت تعقیب پلیس  جنایی پایتخت قرار گرفت .