نجات 2 بسیجی از دست آدم‌رباهای قاچاقچی

نجات 2 بسیجی از دست آدم‌رباهای قاچاقچی

 دو فروشنده موادمخدر كه در ربودن دو پسر بسیجی ناكام مانده بودند، پس از دستگیری در جریان تحقیقات، ادعای عجیبی را مطرح كردند.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته دو مرد جوان كه از اعضای بسیج بودند هنگام گشتزنی در خیابان هفدهم شهریور تهران متوجه مردی شدند كه درحال خرید وفروش موادمخدر است. بنابراین برای بازداشت وی و انتقال او به اداره پلیس سمتش رفتند .در حال بازجویی از او بودند كه همان موقع خودروی پرشیایی كه دو مرد جوان سرنشینان آن بودند، مقابلشان توقف كرد . آن دو نفر پیاده شدندو به سمت دو مرد بسیجی آمده ومدام از آنها سوال می‌كردند چرا آن مرد جوان را بازداشت كرده ومی خواهند با خود به اداره پلیس ببرند.
زمانی كه دو بسیجی اعلام كردند مردی را كه می‌خواهند به اداره پلیس تحویل دهند یك خرده فروش موادمخدر است آن دومرد دست به اقدام عجیبی زدند. آنهابه دوفرد بسیجی حمله كردند و كتكشان زدند.بعد در حالی كه قمه داشتند آنها را با زور وتهدید به داخل خودرویشان انداختند وبه گروگان گرفتند. همان موقع مرد خرده فروش موفق به فرار شد. آدم رباها خودرو را روشن كرده و از محل
 فرار كردند.
دو مرد بسیجی سعی می‌كردند خود را از دست دو آدم‌ربا نجات دهند. آنها ساعاتی گروگان آن دومرد بودند و از سویشان به مرگ تهدید شدند.آدم‌رباها معلوم نبود قراراست چه بلایی سر آن دو بیاورند وآنها رابه كدام مكان نامعلومی منتقل كنند. دومرد بسیجی با آدم‌ربا‌ها درداخل خودرو درگیربودند تا راهی برای فرار پیدا كنند. زمانی كه خودروی آدم‌رباها برای چند لحظه دچار نقص فنی شده و در چهارراهی متوقف شد، یكی از گروگان‌ها با زدن اسپری اشك آور به چشمان یكی از آدم‌رباها توانست از دست آنها فرار كند و به مغازه‌ای پناه ببرد. اما یكی از آدم‌رباها همچنان دنبالش بود كه مرد مغازه‌دار وقتی متوجه ماجرای آدم‌ربایی شد با پلیس تماس گرفت و درخواست كمك كرد. دقایقی بعد ماموران همزمان با حضور در محل، توانستندخودروی پرشیای آدم‌رباها را درتعقیب و گریز متوقف كنندو دیگر جوان بسیجی كه گروگان آنها بود را نجات دهند . دو مرد نجات یافته، از متهمان به اتهام آدم‌ربایی شكایت كردند.
دو مرد آدم‌ربا كه شهروز و فرید نام دارند، دیروز برای ادامه تحقیقات نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. یكی از متهمان در جریان تحقیقات گفت: من و دوستم خرید و فروش موادمخدر می‌كنیم. آن روز با هم سوار خودرو شدیم وبه خانه مان باز می‌گشتیم كه در خیابان متوجه دو مرد شدیم كه راه را بر مردی سد كرده اند و در حال بازرسی بدنی و بازداشت وی هستند. وقتی نزدیك رفتیم آن مرد را كه خرده فروش مواد بود، شناختیم. اما نمی‌دانستیم آن دو مرد جوان بسیجی هستند و فكر كردیم مامور قلابی هستند. وقتی به رفتار آنها با خرده فروش اعتراض كردیم، می‌خواستند ما را هم بازداشت كنند.همین باعث شد بیشتر شك كنیم كه ماموران قلابی هستند و می‌خواهند ازما نیز اخاذی وسرقت كنند كه با آنها درگیر شدیم و حتی با تهدید قمه آنها را ربودیم تا برای ساعاتی آن دو را در خانه‌ای زندانی كنیم كه موفق نشدیم.
 این درحالی بود كه دیگر متهم پرونده نیز گفته‌های مشابهی را مطرح كرد.
 متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد .