شبکه سینمای خانگی

اگر این روزها در خانه مانده اید می توانید سری به تولیدات شبکه نمایش خانگی بزنید

شبکه سینمای خانگی

ساعت های زیادی را می مانیم در خانه، هر قدر که بتوانیم. و البته اگر از خودمان بپرسند می گوییم هر چه بیشتر، بهتر! خب حالا مثلا مدت زمان طولانی نشستیم در خانه و با اینستاگرام و تلگرام و ... خودمان را کشتیم، آخرش باز حوصله مان سر می رود. این اتفاق نیفتد هم بهتر است به جای سر زدن به فضای شترگاو پلنگ مجازی که حقیقت و شایعه اش از هم قابل تفکیک نیست، برویم سراغ یک کار بهتر. حتما با خودتان می گویید ای بابا باز نصحیت شروع شد! نه باور کنید اصلا قصد نداریم بگوییم کتاب بخوانید. چون از بس گفتیم زبانمان مو درآورد. آنها که کتابخوان بودند خودشان خواندند و آنها هم که نبودند... بگذریم. ما اصلا از این طور مخاطب ها نداریم.... به جای هر پیشنهادی می خواهیم از شما دعوت کنیم سری بزنید به سریال های شیکه نمایش خانگی. هر چند نقدهای زیادی به آنها وارد است، اما شما خودتان می توانید منتقد باشید. سریال ها را ببینید و بعد از فروکش کردن هیجانتان برای برخی روایت ها و قصه های جذابش، تصمیم بگیرید این جاذبه ها واقعی بوده اند با غیرواقعی! بعد هم می توانید نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و همه را باخبر کنید از اینکه به نظرتان کدام سریال خوب بوده و کدام نه.

ورود پاکدل و حسینی به شبکه نمایش خانگی
آن طور که اعلام شده شوراهای خانگی با ساخت دو عنوان و عرضه سه عنوان سریال تازه هم موافقت کرده اند.  این شورا با تولید مجموعه داستانی بلند «ساعت صفر» به تهیه کنندگی سیدصابر امامی ، کارگردانی و نویسندگی سیدحسین حسینی ریکاوندی موافقت کرد. همچنین مجموعه مستند 30 قسمتی هزار افسان قرار است به تهيه كنندگي و نویسندگی محمد مهدی دلخواسته و کارگردانی مهدی پاکدل ساخته شود.  فیلم ویدئویی «دور برگردان» هم پروانه ساخت گرفته، این فیلم به تهيه كنندگي شهاب حسینی، کارگردانی و نویسندگی عارفه عنایتی تولید خواهد شد. «مرز مرداب» به تهيه‌كنندگي، کارگردانی و نویسندگی هیوا نوربخش و « اینجا کجاست؟» به تهيه‌كنندگي و کارگردانی حسین قاسمی جامی و نویسندگی مشترک حسین قاسمی جامی و مهرنوش شیخی دیگر فیلم‌هایی هستند که پروانه نمایش خانگی گرفته‌اند.


 دل
کارگردان: منوچهر هادی
فیلمنامه نویس: بابک و میثم کایدان
بازیگران: حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر و....
ژانر: اجتماعی  
توزیع شده: 12 قسمت  
امتیاز: 81 درصد
آرش و رستا همدیگر را عاشقانه دوست دارند. از کلی موانع مختلف رد می شوند تا ازدواج کنند و بروند زیر یک سقف. اما حکایت همه عاشقانه های جهان همین طوری است دیگر... از هر خوانی که بگذری خوان بعدی از راه می رسد. مراسم ازدواج آنها هم درست در شب عروسی به مشکلاتی می رسد و ....
هادی قبلا «عاشقانه» را هم برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است. این سریال هم محبوب بود و هم خیلی منتقد داشت. باید دید دل تا پایان چطور پیش می رود و مخاطبان چقدر همراهش می مانند. البته هادی نشان  داده با وجود همه انتقادات بلد است مخاطب را دنبال خود بکشد و هر بار گرهی ایجاد کند تا همه بخواهند پیش بروند و ببیند این گره چطور باز می شود.




کرگدن
کارگردان: کیارش اسدی زاده
فیلمنامه نویس: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا
ژانر: اکشن و ماجرایی
بازیگران: هدی زین العابدین، مصطفی زمانی و سارا بهرامی
توزیع شده: 16 قسمت
امتیاز:93درصد
سریال «کرگدن» درباره چند جوان با مهارت‌های مختلف ورزشی است که درگیر یک چالش به نام کرگدن می‌شوند. بدون اینکه خبر داشته باشند چالش کرگدن توسط یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی شده و اتفاق های غیرمنتظره‌ای انتظار آنها را می کشد.
آنچه این روزها به وفور در سریال های شبکه نمایش خانگی دیده می شود انتقام است و قدرتی بی رحم که کسی جلودار انتقام جویی اش نیست. سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده هم از این قاعده مستثنا نیست. اسدی زاده در کارنامه حرفه ای خود سریال «هشتگ خاله سوسکه» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت و فیلم های «شکاف» و «گس» را هم برای سینما کارگردانی کرده است.فیلمنامه «کرگدن» نسبت به آنچه در سریال های شبکه نمایش خانگی می بینیم بهتر است، اما این به معنای بی نقص بودن آن نیست.



خواب زده
کارگردان: سیروس مقدم
فیلمنامه نویس: سعید نعمت‌ا...
بازیگران: علیرضا شجاع نوری، مهدی سلطانی، لادن مستوفی و ...
ژانر: ترسناک
توزیع شده: 5 قسمت
امتیاز: اعلام نشده
خواب‌زده که اولین تجربه سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می‌کشد. سیروس مقدم و سعید نعمت‌ا... پیش از این در سریال‌های تلویزیونی رستگاران، دیوار، مدینه، میکائیل و زیر هشت تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند. اما ماجرای داستان چیست؟ این طور برایتان بگوییم که در این خواب زده ترسناک مورد نظر ،بحث شیرین ازدواج مطرح است. همان اول کار دو نفر در خوابی مشترک با هم آشنا می شوند و همین می شود شروع یک ماجرای عاشقانه. با این اوصافی که در سطرهای قبل گفتیم از حالا حواستان باشد دنبال فرشته و شیطان بگردید و مطمئن باشید یک طرف ماجرا بدجور می لنگد.


هم گناه
کارگردان: مصطفی کیایی
فیلمنامه نویس: محسن کیایی، علی کوچکی
بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، رویا تیموریان و ...
ژانر: خانوادگی و اجتماعی
توزیع شده: 2 قسمت
امتیاز: 94 درصد
هم گناه ماجرای خانواده ای را روایت می کند که بزرگ و قدیمی اند. خانواده صبوری
 سال هاست در کار صادرات گل و گیاه هستند و به ظاهر زندگی شان حسابی گل و بلبل است. فقط به ظاهر؟ نه راستش حسابی آرامش خاطر داشته و در کنار هم روزگار خوبی را می گذرانند. اما این خوشی ها برای آغاز و گاه پایان داستان هاست. وسط ماجرا باید پر باشد از کشمکش و دردسر. پر از چالش هایی که آرامش موجود را محک بزند و به همه نشان بدهد اگر معضلی پیش بیاید خانواده چگونه رفتار می کند و تا چه اندازه برای حفظ آرامش خود موفق عمل خواهد کرد. خلاصه که خانواده شاد و آرام هم به زودی دچار دردسر می شوند. قرار است به زودی جوانی وارد این خانواده شود که خیلی چیزها را عوض کند. تا اینجای کار که مخاطبان راضی بوده اند اما تماشای دو قسمت شاید برای اعلام رضایت کلی کافی نباشد.