واکنش مجلس خبرگان به جنایت علیه مسلمانان هند

واکنش مجلس خبرگان به جنایت علیه مسلمانان هند


مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، كشتار مردم مسلمان هندوستان را تقبیح كرد و خواستار اقدام دولت هند در حمایت از شهروندان مسلمان این كشور شد.
در این بیانیه آمده است: اخبار ناگوار و تصاویر جانسوزی كه از وضعیت خونبار مسلمانان مظلوم هند به صورت حداقلی، مخابره می‌شود بسیار ناراحت كننده و قلب هر انسان آزاده‌ای را می‌فشارد.
این بیانیه می‌افزاید: دردآورتر آن‌كه این جنایات فجیع كه مسبوق به سابقه نیز هست این بار پس از سفر رئیس جمهور آمریكای جنایتكار به این كشور با شدت بیشتر و در بایكوت رسانه‌ای مدعیان حقوق بشر در حال انجام است.
 مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقبیح كشتار مردم و تخریب مساجد و اماكن مذهبی مسلمانان هندوستان از دولت این كشور می‌خواهد با اتخاذ تدابیر مناسب، هرچه سریع‌تر به این موضوع خاتمه داده و جلوی شعله ور شدن آتش تفرقه توسط عده‌ای افراط گرا كه با تحریك و دسیسه سرویس‌های جاسوسی دولت‌های استعمارگر علیه مسلمانان مظلوم آن كشور دست به اقدامات خشونت بار می‌زنند را سد نماید تا شهروندان مسلمان نیز بتوانند در كنار پیروان دیگر ادیان و مذاهب، آزادانه به زندگی و فعالیت مسالمت‌آمیز خود ادامه دهند./ ایسنا