جنگ بر ســر    پاتوق

راز قتل «سلطان هروئین» ‌در فرحزاد فاش شد

جنگ بر ســر پاتوق

قاچاقچی سابقه‌دار كه بعد از قتل سلطان هروئین متواری شده بود در پایتخت بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، نیمه شب هفتم آذر سال گذشته یكی از ماموران كلانتری باغ فیض با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل مرد ۳۵ ساله‌ای در دره فرحزاد قرار داد.
در تحقیقات اولیه مشخص شد، درگیری ساعاتی پیش رخ داده و مرد ۳۵ ساله‌ای بر اثر درگیری با یك گروه قاچاقچی با اصابت گلوله به قتل رسیده است.
مرد جوانی كه شاهد این جنایت بود در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شب در حال رفتن به خانه بودم كه دیدم چند نفر قاچاقچی در دره فرحزاد با هم درگیر شده‌اند. یكی از طرفین دعوا با اسلحه‌ای كه همراه داشت، به سمت مرد جوانی شلیك كرد و او را كشت. ماموران در ادامه اطلاعاتی به دست آوردند كه نشان می‌داد مقتول فردی قاچاقچی و خلافكار معروف به سلطان هروئین بود كه در دره فرحزاد با نوچه‌هایش مواد مخدر می‌فروختند.  او بر سر پاتوق فروش مواد مخدر در دره فرحزاد با فرید كه قاچاقچی سابقه‌داری است درگیر شده بود.
با گذشت چهار ماه و نیم از این جنایت، ماموران با خبر شدند دو روز پیش قاتل فراری به یكی از پاتوق‌هایش در تهران بازگشته و در آنجا در حال فروش مواد مخدر است.
ماموران با هماهنگی قضایی، دو روز پیش به پاتوق متهم فراری در جنوب تهران اعزام شدند و او بازداشت شد.
فرید به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چند سال پیش از شهرستان به تهران آمدم. چون كار درست و حسابی پیدا نكردم به پیشنهاد دوستم تصمیم گرفتم مواد مخدر قاچاق كنم تا این‌كه بعد از چند سال كار برای خودم اسم و رسمی پیدا كردم و برای ادامه فعالیتم یك گروه تشكیل دادم و نوچه‌هایی داشتم. آخرین باری كه به زندان افتادم از طریق نوچه‌هایم متوجه شدم مردی به نام شهروز كه معروف به سلطان هروئین است، آنجا را تصاحب كرده است.
بعد از آزادی از زندان به آن مرد پیام فرستادم كه پاتوق فروش مواد را در دره فرحزاد خالی كند و آنجا را به من تحویل دهد، اما قبول نكرد. به همین دلیل با هم درگیر شدیم و او را با شلیك گلوله كشتم. بعد از جنایت مدتی به شهرمان رفته و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز كردم. چهار ماه به تصور این‌كه ماجرا فراموش شده به تهران بازگشتم كه دستگیر شدم.
متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.