رضایت برای برادر قاتل، بلای جان شد

رضایت برای برادر قاتل، بلای جان شد

مرد جوان وقتی فهمید برادرش به اتهام قتل تا یك قدمی چوبه دار رفته، توانست با رضایت اولیای دم او را ازمرگ نجات دهد، اما خودش قربانی این رضایت شد. پسر قاتل بعد از آزادی از زندان، برادرش را با ضربه چاقو كشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز جمعه، 15 فروردین امسال ماموران كلانتری ماهدشت كرج در جریان درگیری مرگبار دو برادر قرار گرفتند. تیمی از ماموران راهی محل شده و با جسد پسر جوانی رو‌به‌رو شدند كه با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. آثار درگیری در خانه مشاهده می‌شد.
ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداخته و متوجه شدند، مقتول و برادرش ساعتی قبل با هم درگیر شده بودند. در این درگیری برادر مقتول با ضربه چاقو او را از پا درآورده و از محل گریخته بود.
تجسس‌ها برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت و ماموران او را در حالی كه چاقویی خونین و اسلحه‌ای شكاری همراه داشت، دستگیر كردند.
متهم پس از انتقال به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز به قتل برادرش اعتراف كرد و گفت: با برادرم به خاطر مسائل مالی و خانوادگی اختلاف داشتم و امروز ـ جمعه ـ دوباره با هم درگیر شده و ابتدا می‌خواستم با شلیك گلوله او را بكشم. اسلحه را از دستم گرفت و در ادامه چاقویی برداشته و با آن به برادرم ضربه زدم و او را كشتم.
سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی كرج در این باره به جام‌جم گفت: در جریان تحقیقات از متهم مشخص شد، او چند سال قبل در یك درگیری مرتكب قتل شده و دستگیر شده بود. پس از این جنایت، برادرش سراغ خانواده مقتول رفت و برای او رضایت گرفت، اما پس از آزادی برادرش، خودش قربانی جنایت او شد.
وی افزود: متهم به قتل در اختیار كارآگاهان پلیسی آگاهی استان البرز قرار دارد تا صحنه جنایت را بازسازی كند.