مرگ مشکوک زن جوان  بعد از ازدواج دوم

مرگ مشکوک زن جوان بعد از ازدواج دوم


زن جوان سه ماه بعد از ازدواج با همسر دومش به طور مشکوکی در خانه‌اش فوت شد و شوهر 24‌ساله او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 18 و 35 دقیقه سه‌شنبه 26 فروردین امسال، یکی از ماموران کلانتری مشیریه با مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اعلام کرد زن 39 ساله‌ای به طور مشکوکی در خانه‌اش فوت شده  است. در ادامه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر و در بررسی‌های اولیه متوجه به‌هم‌ریختگی خانه شدند. شوهر وی نیز زمانی که به خانه بازگشته جسدش را یافته است.
ماموران به تحقیق از شوهر 24 ساله او پرداختند که گفت : «من و همسرم شب قبل بر سر مسائل خانوادگی با هم دعوا کردیم که عصبانی شدم و شبانه خانه را ترک کرده و رفتم نزد خانواده‌ام و عصر روز بعد که به خانه بازگشتم او را بی‌هوش یافتم و به اورژانس زنگ زدم که با آمدن  امدادگران آنها گفتند زنم فوت شده و بعد به پلیس خبر دادند.»
با توجه به این‌که مادر و برادر زن فوت شده در محل حاضر شده بودند به تحقیق از آنها پرداختند که برادر این زن گفت :«خواهرم از شوهر اولش جدا شده و در یک کارگاه کار می‌کرد که در آنجا با یکی از همکارانش آشنا شده و - در حالی که او 24ساله بود و از خواهرم 15سال کوچک‌تر -  سه‌ماه پیش ازدواج کردند. خواهرم، هزینه رهن خانه اجاره‌ای را داد و خودرویی خرید تا شوهرش با آن کار کند. این اواخر آنها با هم دچار اختلاف شده و درگیری‌هایی داشتند. شب قبل خواهرم به من زنگ زد و خواست جانش را نجات دهم و کمکش کنم و او را از این خانه ببرم در غیر این صورت شوهرش او را خواهد کشت. عصر روز بعد که به خانه خواهرم رفتم تا با او حرف بزنم متوجه مرگ وی شدم.  با توجه به شکایت این خانواده، داماد جوان به عنوان تنها مظنون در مرگ مشکوک همسرش با دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی تهران بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.