مرگ آتشین دزد در خودروی سرقتی

مرگ آتشین دزد در خودروی سرقتی

جسد سوخته سارق جوان در خودروی پراید سرقتی در حالی کشف شد که پلیس در جست‌وجوی مردی است که در زمان آتش گرفتن خودرو با او بوده است.
  به گزارش خبرنگار جنایی  جام‌جم، ساعت 4 و 45 دقیقه  صبح چهارشنبه بیست و هفتم فروردین امسال، آتش‌نشانان ایستگاه 37 برای خاموش کردن خودروی پراید در حال سوختن در کوچه موسویان محله مسعودیه اعزام شدند و مشاهده کردند مردم در حال پاشیدن آب روی آن هستند  که در ادامه توانستند شعله‌های آتش را خاموش کنند و جسد سوخته مردی حدود 30 ساله را که در صندلی عقب خودرو افتاده بود، پیدا کردند.  موضوع به مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و او و پلیس جنایی در محل حاضر شدند. مرد میانسال همسایه به بازپرس جنایی گفت : صبح  بیدارشدم و به حیاط خانه رفتم تا وضو بگیرم که دیدم دود همه جا را گرفته است. وارد کوچه که شدم، با خودروی پراید سفیدی رو به رو شدم که آتش گرفته بود. خودم را سریع به محل پارک خودرو رساندم. فردی در صندلی عقب آن افتاده بود و دست و پا می‌زد.  خواستم کمکش کنم، اما چهار در خودرو قفل بود. همسایه‌ها راصدا زدم و با بیل و چوب، شیشه عقب خودرو را شکستیم. اما شعله‌های آتش زیاد بود و نتوانستیم او را از خودرو بیرون بیاوریم.
در ادامه، ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته  اطراف محل کشف جسد سوخته پرداختند که در یکی از دوربین‌ها تصاویرمردی را یافتند که ساعت 4 و 10 دقیقه یعنی زمان آتش گرفتن خودروی پراید ازآن بیرون آمده  و فرارکرده است.
در ادامه پلاک خودرو استعلام و مشخص شد دو روز قبل، مالک خودرو سرقت آن را گزارش کرده است.
با دستور بازپرس شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی  تهران تحقیقات جنایی برای شناسایی هویت جسد سوخته و شناسایی همدست او آغاز شد.