سحر تبر کرونا گرفت

سحر تبر کرونا گرفت


وکیل سحر تبر از ابتلای او به کرونا و بستری شدنش در بیمارستان سینا خبر داد. این در حالی است که روز گذشته رئیس زندان شهر ری، ابتلای این متهم به کرونا را تکذیب کرد.
به گزارش خبرنگار جام جم، سحر تبر از افراد معروف فضای مجازی و به اصطلاح شاخ اینستاگرام بود که صفحه شخصی‌اش به واسطه اعمال غیر متعارف او، آرایش‌های عجیب و غریبش و تقلید از شخصیت‌های کارتونی، دنبال‌کنندگان زیادی پیدا کرده بود. پرونده‌ این دختر متولد 80،  مهرماه 98  برای محاکمه به دادگاه ارسال شد. فاطمه دی‌ماه 98 پای میز محاکمه رفت و در حالی که قرار بود نوبت دوم محاکمه او اول اردیبهشت امسال برگزار شود، خبر ابتلای او به کرونا منتشر شد. در حالی که مهدی محمدی، رئیس زندان شهرری روز سه‌شنبه ابتلای سحر تبر به کرونا را تکذیب کرده بود، دیروز پیام درفشان، وکیل سحرتبر در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «موکلم دو بار با مادر خود از بیمارستان سینا تماس گرفته و اطلاع داده اسکن ریه‌های او نشان داده هر دو ریه با ویروس کرونا درگیر شده است اما حال عمومی سحر خوب است و با اقدام به‌موقع مسؤولان زندان و انتقال به بیمارستان، تحت مراقبت قرار گرفته است.»
درفشان گفت: «صبح امروز من به معاونت قضایی دادگاه انقلاب مراجعه و درخواست کردم با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کنند. از من خواسته شد جواب تست مثبت موکلم را ضمیمه پرونده کنم.»