شب‌های همدلی

قهرمانان و المپین‌های كاراته و توزیع هر شب 2000 غذای گرم

شب‌های همدلی

پویشی به نام شب‌های همدلی در ماه مبارك رمضان؛ پویشی كه در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واوان به راه افتاده است تا در این ماه مبارك خیلی از نیازمندان غذای گرم بخورند. پویشی كه بانی‌اش حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسین موسوی بود و رفته‌رفته قهرمانان محلی و پس از آن قهرمانان كشوری و جهانی و المپیكی هم پای كار آمدند و خودشان را در ثواب این كار خیر شریك كردند.
عهدی كه آنها دارند این است، تهیه 2000 پرس غذا تا پایان ماه مبارك رمضان برای وعده سحری نیازمندان. اتفاقی كه یك هفته دیگر ادامه دارد و سید و رفقایش از سایر ورزشكاران هم دعوت كرده‌اند تا به این پویش بپیوندند. چند روز پیش حمیده عباسعلی و بهمن عسگری از قهرمانان كاراته به این مسجد رفتند و نذری كه داشتند را ادا كردند. پس از او سید‌حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون كاراته و شهرام هروی، سرمربی تیم ملی كاراته به اسلامشهر رفتند تا در این كار خیر مشاركت داشته باشند. آنها هم از سایر ورزشكاران درخواست دارند تا اگر شرایطش را دارند به پویش همدلی بپیوندند.
حسن طباطبایی: اینجا واقعا همه
همدل هستند
رئیس فدراسیون كاراته پس از حضور در پویش شب‌های همدلی در این باره گفت: «واقعا خوشحال شدم كه توانستم یك شب در جمع مردم خیر و قهرمانان ورزش ایران به‌خصوص ورزشكاران رشته كاراته باشم. اینجا واقعا همه همدل هستند و شب‌های همدلی است.
در این كار اقتدا كردیم به حضرت امیرالمومنین علی(ع). من تشكر ویژه‌ای باید داشته باشم از آقای موسوی كه بانی این كار خیر و پرچمدار آن شدند. اجر همه این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت سید الشهدا و امیرالمومنین باشد.»
شهرام هروی: وظیفه‌ام را انجام دادم
سرمربی تیم ملی كاراته هم یكی از كسانی بود كه خودش را به اسلامشهر رساند تا گوشه‌ای از كار را گرفته باشد. او از این می‌گوید كه هم وظیفه‌اش است و هم این‌كه سعادتی بود برای این‌كه در این كار خیر شركت كند. «وظیفه خودم دانستم كه به اسلامشهر بیایم و در این پویش شركت كنم؛ پویشی كه بانی‌اش بچه‌های خوب و پیشكسوتان ورزش و كاراته هستند.»
هروی این را گفت و ادامه داد: «واقعا باعث افتخار است كار كردن در كنار این جوانان. هر شب 2000 تا غذای گرم آماده می‌شود تا برای وعده سحری عزیزانی كه ممكن است غذای گرم نداشته باشند توزیع شود. امیدوارم همه ما ثوابی ببریم از این سفره. امیدوارم كه ورزشكاران سایر رشته‌ها هم اگر می‌توانند به این پویش بپیوندند و در این كار خیر سهیم باشند.»



حمیده عباسعلی:
 دل مردم را شاد كنید
حمیده عباسعلی، بانوی قهرمان كاراته ایران درباره شركت در پویش شب‌های همدلی گفت: «در پویش شب‌های همدلی شركت كردم و وقتی وارد این مجموعه شدم به وجد آمدم كه قهرمانان ما خالصانه برای كمك‌رسانی به مردم كم‌بضاعت تلاش می‌كنند تا دل مردم را شاد كنند.»
او این را گفت و ادامه داد: «بعضی از مردم استطاعت مالی دارند و می‌توانند به نیازمندان كمك كنند. از همه مردم می‌خواهم اگر در شرایط مالی خوبی هستند و می‌توانند دست افراد را بگیرید، در این شب‌ها كه بعضی واقعا نیازمند هستند كمك مالی كرده و دلشان را شاد كنید.»