با شروع لیگ برمی‌گردم

اسکوچیچ در گفت‌وگو با جام‌جم: در اولین فرصت اردو را آغاز می‌کنیم

با شروع لیگ برمی‌گردم



 دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی این روزها دور از کشور است. او به کرواسی رفته و روزهایش را بیشتر با فیلم دیدن کنار دخترش سپری می‌کند. اسکوچیچ در این باره به جام‌جم می‌گوید: «فیلم بازی‌های امسال لیگ را دیده‌ام. بازیکنان را به دقت زیر‌نظر داریم. فوتبال هیچ‌وقت از حرکت بازنمی‌ایستد. ما هم باید برنامه‌ریزی کنیم؛ چون می‌دانیم دیر یا زود دوباره رقابت‌ها شروع می‌شود و باید خودمان را آماده کنیم.»
از اسکوچیچ درباره شانس صعود ایران به جام‌جهانی سوال می‌کنیم که می‌گوید: «من هیچ قولی برای صعود به جام‌جهانی نداده‌ام، ولی این قول را داده‌ام که نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم. این را هم بگویم در مسیری که داریم، به همه احترام می‌گذاریم. اگر انتقاد یا صحبتی هست، من به دل نمی‌گیرم. نکات مثبت را جذب می‌کنیم و در کارمان از آن استفاده
خواهیم کرد.»
این مربی چه زمانی به ایران بازمی‌گردد؟ اسکوچیچ جواب می‌دهد: «زمانی که لیگ‌برتر شروع شود من به ایران بازخواهم گشت. البته الان زمان دقیق را اعلام نکرده‌اند ولی پس از این‌که رقابت‌ها از سر‌گرفته شود، بلافاصله کرواسی را ترک می‌کنم و به تهران می‌آیم تا مسابقات را زیر نظر بگیریم. البته من و کادر‌فنی به طور کامل عملکرد بازیکنان را زیر‌نظر داشته‌ایم. خودم هم شناخت خوبی از آنها دارم. در اولین فرصت اردوها را آغاز می‌کنیم و این منوط به زمانی است که فیفا اعلام خواهد کرد.»
بدین‌ترتیب در خردادماه شاهد بازگشت سرمربی تیم‌ملی به کشور خواهیم بود چون با تصمیم مسوولان قرار است رقابت‌ها از سر گرفته شود. احتمالا در نیمه دوم خردادماه این اتفاق خواهد افتاد. قرار است تیم‌ها از ابتدای خردادماه کار خود را آغاز کنند و سه هفته بعد از آن هم رقابت‌های لیگ‌برتر آغاز شود.