یك سریال ماورائی در راه رمضان۱۴۰۰

یك سریال ماورائی در راه رمضان۱۴۰۰

علیرضا افخمی كارگردان و نویسنده از نگارش یك فیلمنامه برای سریالی تلویزیونی و طرح‌هایی برای شبكه نمایش خانگی و سینما خبر داد.


علیرضا افخمی كارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه یك سریال تلویزیونی هستم كه موضوعی ماورایی دارد و احتمالا در ماه رمضان سال آینده روی آنتن می‌رود، البته هنوز قطعی نشده است.
وی ادامه داد: طرحی هم با نام «دنیای دروغگوی دروغگوی دروغگو» برای تولید سریالی در شبكه نمایش خانگی نوشته‌ام كه هر چند موضوعی جدی و اجتماعی را دستمایه قرار داده است، اما فضایی مفرح و شاد دارد.
كارگردان «او یك فرشته بود» خاطرنشان كرد: همچنین طرح مفصلی برای یك فیلم سینمایی با عنوان «به دام‌افتاده» نیز نوشته‌ام كه از مضمونی جدی برخوردار است.
افخمی در پایان عنوان كرد: هنوز نمی‌دانم كدام یك از سریال‌های شبكه نمایش خانگی یا فیلم‌های سینمایی را بعد از سریال تلویزیونی كار خواهم كرد اما اگر قرار باشد كارگردانی سریال تلویزیونی را خود برعهده بگیرم ساخت این دو پروژه به سال آینده موكول می‌شود.
علیرضا افخمی كارگردانی سریال‌های مختلفی از جمله تب سرد، او یك فرشته بود، زیرزمین، پنجمین خورشید و پنج كیلومتر تا بهشت را برای تلویزیون برعهده داشته است.
وی با ساخت سریال او یك فرشته بود كه در رمضان 84 از شبكه دو پخش شد، ژانر جدیدی با نام ماورایی را به تلویزیون آورد و پس از آن در همین ژانر سریال پنج كیلومتر تا بهشت را ساخت.