حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

 #برخورد_قانونی
فلاح از ساوه:
این روزها در اخبار و از طرق مختلف می‌گویند بیشتر از 90 درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از مراسم‌های عروسی است، در صورتی که تا هفته گذشته، تمام تالارها و مجموعه‌ها به طور قانونی اجازه فعالیت داشتند. طبیعتا تا زمانی که این تالارها به طور قانونی فعالیت دارند،مردم هم تصور می‌کنند اوضاع رو به بهبود است. بهتر نبود به جای خواهش از مردم، تالارها و سالن‌های مجالس تعطیل می‌شد؟امیدوارم در آینده این مدارا کردن‌ها ادامه نداشته باشد،چون سلامت انسان‌ها از هرچیزی با اهمیت‌تر است. 

 #گشت_شبانه
صالح‌زاده از تهران:
در بعضی از میدان‌های محله نارمک تهران، شب‌ها جوانان جمع می‌شوند و بوی مواد مخدر به مشام می‌رسد؛ آن‌قدر که نمی‌شود چند دقیقه‌ای با خانواده در این میدان‌ها قدم زد. پیشنهاد می‌کنم جهت امنیت ساکنان منطقه، مامورانی در این میدان‌ها به طور شبانه گشت بزنند و با موارد مشکوک برخورد کنند. 

جوابیه:
​​​​​​​    در پی درج پیامی پنجشنبه 12/04/1399 با عنوان «مترو-ازدحام» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی شهر تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: برنامه حرکت قطارهای شبکه خطوط متروی تهران همواره پس از بررسی آمار تردد و جریان مسافران ورودی تنظیم می‌شود. بر همین اساس جدول زمانبندی خطوط پس از تعیین ساعات شروع و پایان اوج تقاضا تدوین شده و کاهش آمار مسافران به علت شیوع ویروس کرونا نیز در آن تاثیرگذار بوده است. لازم به توضیح است آمار مسافران به طور پیوسته توسط پرسنل ایستگاه‌ها پایش شده و در صورت لزوم از هماهنگی با مرکز فرمان و سیر و حرکت، اقدامات لازم جهت اعزام قطارهای فوق‌العاده و شکستن تراکم مسافر انجام می‌شود.
    در پی درج پیامی پنجشنبه 12/04/1399 با عنوان «عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس» مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: این شرکت با به‌کارگیری تمام ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با مشخص‌کردن نقاط پرمسافر به طور هوشمند، نسبت به کاهش سرفاصله در این خطوط اقدام کرده است.