اسامی صادركننده‌های متخلف را منتشر كنید

اسامی صادركننده‌های متخلف را منتشر كنید


رئیس اتاق بازرگانی تهران با گلایه از جو ایجاد شده نسبت به صادركنندگان به دلیل بازگشت ارز صادراتی، گفت: حق اتاق بازرگانی است كه از جزئیات متخلفان و ارقام اعلام شده كه به نظر ما درست نیست، مطلع شویم.
مسعود خوانساری در چهاردهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در خصوص شاخص‌های اقتصادی، اظهار كرد: بانك مركزی اعلام كرد كه ٢٧ میلیارد دلار ارز به كشور بازنگشته است و جو خوبی ایجاد نشد. كل صادركننده‌ها به یك‌ طرف رفته و حتی به آنها خائن گفته شد.
به گفته وی، در زمانی كه به صادرات و صادركننده نیاز است باید بیشتر اهمیت دهیم، اگر این بخش نیز كه كار می‌كند، بخواهیم با آنها برخورد كنیم، با مشكل روبه‌رو می‌شویم.
خوانساری تأكید كرد: رقم ٢٧ میلیارد دلار از كجا آمده است. در سال ٩٧ افرادی كه صادرات داشته‌اند، به اتاق مراجعه كردند و با بررسی‌ها مشخص شد این رقم ٢٧ میلیارد دلار نبوده است. بنابراین باید دید از كجا این رقم آمده است و حتی از آقای همتی خواهش كردیم به تفكیك شخص و بنگاه اعلام كنید تا بدانیم چه كسی و كجا خطا كرده است.خوانساری تاكید كرد: باید قبول كنیم بازگشت ارز به كشور دچار مشكل است و لازم است همه با كمك هم این مشكل را حل و مسیر را تسهیل كنیم./ خبر آنلاین