دیدار نجومی با آقای نویسنده

قرار است رویداد آنلاین «تجربه خلاق ادبیات» با حضور محمود دولت‌آبادی برگزار شود

دیدار نجومی با آقای نویسنده



در این روزها كه كرونا بیداد می‌كند و كلی از استان‌های كشور را به وضعیت قرمز رسانده، ظاهرا برخی قیمت‌ها هم دارند رشدهای ناگهانی را تجربه می‌كنند. در فضای مجازی نوشته‌اند مربی یوگا به عشق انسان‌ها و برای بهبود حال‌شان خودش را رسانده ایران و صد دلار برای چند جلسه از شاگردانش می‌گیرد. این را خواندیم و گفتیم از شایعه‌های فضای مجازی است دیگر ...
اما دیروز باخبر شدیم قرار است وبینار «تجربه خلاق ادبیات» برگزار شود و در آن محمود دولت‌آبادی، نویسنده مشهور كلیدر و كلی رمان و داستان دیگر با علاقه‌مندان درباره نوشتن خلاق حرف بزند. این رویداد آنلاین در روز شنبه ۱۱ مردادماه ساعت ۱۹ آغاز شده و در قالب سه جلسه ادامه پیدا می‌كند.
 برای این سه جلسه دوساعته كه توسط یونیتك و با همكاری كمیسیون ملی یونسكو برگزار می‌شود دو گزینه دارید. یكی این‌كه گواهینامه بین‌المللی بگیرید. در این صورت باید یك‌میلیون و 330 هزار تومان پرداخت كنید، اگر نه هم می‌توانید بی‌خیال گواهینامه‌گرفتن شوید و با 980 هزار تومان از این جلسات استفاده كنید.
شاید قیمت از نظر ما روزنامه‌نگاران عجیب به نظر آمده و موقعیت ایجادشده هم حسابی تراژیك، اما می‌توانم تصور كنم برای شما هم عجیب است.
درست است كه محمود دولت‌آبادی نویسنده بزرگی است و شریك‌شدن در تجربه‌هایش جذاب، اما خب این رقم‌ها هم با حال و هوای فعلی جامعه و آن یك رقم داروی میلیونی درمان كرونا خیلی عجیب‌تر است.
 كاش او خودش پیشقدم شود و توضیح دهد كه چطور شده حضور در این رویداد را پذیرفته و اصلا از این قیمت‌های بالا خبر دارد یا نه. شاید هم دلایل و منطقی داشته باشد كه ما بی‌خبریم...!