«قهرمان» آماده نمایش شد

«قهرمان» آماده نمایش شد

مستند «قهرمان» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی الهام آقالری پس از گذراندن مراحل تولید، فیلمبرداری در شیراز و پشت‌سر گذاشتن آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.



به گزارش جام‌جم، مستند قهرمان داستان فاطمه حشمتی مادربزرگ 84 ساله، قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است. او برای شركت در مسابقه جهانی با چالش‌های زیادی به لحاظ مالی و اجتماعی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می‌كند. آقالری از اعضای خانه سینما و ایسفا است كه سابقه ساخت مستندهای سرنوشت بایگانی، شهر زیبای من، این شیشه شكستنی است، یك ‌لقمه مهربانی و... را در كارنامه هنری‌اش دارد.
قهرمان كاری از شبكه مستند سیماست. پژوهش و نویسندگی این مستند توسط مهدی جوزایی و الهام آقالری انجام ‌شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تدوین: بابك حیدری، مدیر تصویربرداری: عبدا... شكری، تصویربرداران: محمد آقامحمدی و الهام آقالری، صدابردار: علی بلندنظر، صداگذار: شاهین پورداداشی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی، دستیار تهیه: مطهره كشاورز محمدیان، موسیقی: صبا ندایی، مدیر تولید، برنامه‌ریز و روابط‌عمومی: علی كشاورز و طراح پوستر: نوید برهمند اشاره كرد.