با قهرمانی چهارم جواب توهین‌كنندگان را دادیم

كامیابی‌نیا: برنامه‌ریزی گل‌محمدی عالی بود

با قهرمانی چهارم جواب توهین‌كنندگان را دادیم

 یكی از ستاره‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته كه سهم بزرگی در رقم‌خوردن چهار قهرمانی لیگ برتر داشت، كمال كامیابی‌نیاست؛ هافبكی كه به گتوزو در جمع سرخپوشان مشهور شده است. این بازیكن با این‌كه به خاطر مصدومیت در بخشی از بازی‌ها غایب بود اما در نیم‌‌فصل دوم توانست به میدان بازگردد و توانایی‌های خود را ثابت كند. كمال در مورد شرایط اخیر و رقابت‌های باقیمانده پرسپولیس با خبرنگار جام‌جم به صحبت پرداخت كه می‌خوانید.
 بازی با نساجی پر از بدشانسی بود
به عقیده من در دیدار با نساجی تیم ما چندبار بدشانسی آورد. همان دقایق اول به آن شكل گل‌خوردیم و از سوی دیگر، چمن ورزشگاه باعث شد یك نیمه را از دست بدهیم. در نیمه دوم كه شرایط خیلی خوبی داشتیم، به خاطر بدشانسی همه موقعیت‌های‌مان از دست رفت وگرنه عملكرد تیمی‌مان عالی بود و همه بازیكنان بهترین روز خود را سپری كردند اما در گلزنی نتوانستیم به اندازه كافی موفق باشیم.
 خدا را شكر كه برگشتم
باید همین جا خداوند را شكر كنم كه توانستم در بهترین شرایط خودم به بازی‌ها برگردم. كرونا واقعاً نجاتم داد زیرا بازی‌ها حدود سه ماه تعطیل شد و من در این مدت تلاش كردم كتف و دست خود را قوی كنم و در بهترین شرایط ممكن به رقابت‌ها برگشتم. حالا هم با كمك یحیی گل‌محمدی و همكارانش توانستم جایگاه خودم را در تركیب اصلی حفظ كنم و كمك‌حال پرسپولیس باشم.
 برنامه‌ریزی گل‌محمدی عالی بود
شاید در مورد مسائل زیادی در این فصل صحبت كرده باشیم، اما بدون‌تردید یكی از مهم‌ترین اتفاقاتی كه رخ داد و پرسپولیس را به سمت قهرمانی برد، برنامه‌ریزی درست و اصولی یحیی گل‌محمدی بود.
آقا یحیی در شرایطی كه خیلی از تیم‌ها، روزی دو جلسه تمرین می‌كردند، فقط یك جلسه تمرین برای ما در نظر می‌گرفت و اعتقاد داشت بیش از این، باعث خستگی و خالی‌شدن بدن‌ می‌شود. دقیقاً همین اتفاق هم افتاد. ما در نیمه دوم بازی‌های بهتر و روان‌تر فوتبال بازی كردیم اما باقی تیم‌ها دقیقا در همان دقایق دچار شرایط بدی شدند و نیمه دوم بازی‌های خود را از دست دادند. از این رو فكر می‌كنم این برنامه‌ریزی آقایحیی بود كه پرسپولیس را به سمت قهرمانی كشاند.
 با قهرمانی جواب خیلی‌ها را دادیم
متاسفانه همه دیدند كه برخی از تریبون ملی چطور قهرمانی پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند و سعی كردند با شوخی‌های بی‌مزه خود، این قهرمانی را لوث كنند. خیلی‌ها هم در كانال‌های تلگرامی و فضای مجازی به خصوص صفحات اینستاگرام علیه ما حرف‌ها و حدیث‌های زیادی به راه انداختند اما با كسب یك قهرمانی دیگر، پاسخ همه آنها را دادیم. بار دیگر هم تاكید می‌كنم هر كسی فكر می‌كند پرسپولیس بدون تلاش به قهرمانی رسیده، بهتر است نگاهی به جدول بیندازد تا فاصله ما را با سایر رقبا به‌راحتی ببینند.
 3 بازی و 2 جام دیگر در پیش است
هنوز كارمان در این فصل به پایان نرسیده و باید سه بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهیم و سپس سراغ دو تورنمنت بسیار حساس برویم. ما دست از رسیدن به قهرمانی جام‌حذفی نمی‌كشیم و دل‌مان می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا هم چهره بهتری از خود به نمایش بگذاریم. همچنین 9 امتیاز دیگر از رقابت‌های لیگ را در پیش داریم كه كسب پیروزی در هر سه دیدار مهم‌ترین هدف ما به شمار می‌رود زیرا اصلاً نمی‌خواهیم ركوردهای این فصل را از دست بدهیم. به همین خاطر با تمام قوا به میدان می‌رویم. اتفاقاً یحیی گل‌محمدی هم تاكید دارد در هر بازی پیروز شویم و گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.
 هنوز نگران آینده هستیم
تنها نگرانی و دغدغه ما در كنار مسائل مالی، احكام مربوط به پرونده برانكو ایوانكوویچ و گابریل كالدرون است. از این دو پرونده مثل تمام هواداران‌مان هراس‌هایی داریم اما امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند با استفاده از تجربیات خود و همچنین ارتباط‌هایی كه دارند و رساندن فوری پول، این پرونده‌ها را مختومه كنند وگرنه احتمال دارد شرایط سختی را تجربه كنیم و اتفاقات تلخی برای پرسپولیس رقم بخورد.