نسخه Pdf

عکس بی‌قاب

عکس بی‌قاب

شماره قبل نوجوانه، عکس بالا را برایتان گذاشتیم و از شما خواستیم هرچه به ذهنتان می‌رسد برای ما بنویسید و پیامک کنید. این هم نتیجه زحمت و ذوق شما.

زهرا استادی از ورامین: چشم‌هایت را كه به روی واقعیت ببندی، عكسِ تمام حقیقت‌ها را به خورد افكارت می‌دهند.
محدثه جلیلی 18 ساله از قم: برای هدف‌هایی كه داری جسارت به خرج بده!
فاطمه رحیمی 17 ساله از تهران: هر چیزی كه بهش فكر می‌كنی، می‌تونه به واقعیت تبدیل شه، به جنگ برای واقعیت.
بیتا متین‌كیا 15 ساله از تهران:افكار ذهن یك نوجوان آنقدر پیچیده و شلوغ است كه وقتی با دوربین‌های تخصصی تصاویر ذهنش را به عكس تبدیل می‌كنی، به پیچیدگی افكارش پی‌می‌بری.
محدثه ابراهیمی‌نژاد ۱۹ساله از خمینی‌شهر اصفهان: نوجوان جان عكاس ذهن خودت باش اما قول بده ایده‌های ناب عكس‌هایت را عملی كنی...
امیررضا افتخاری 17 ساله از تهران: افكار انسان‌ها پیچیدگی خاص و منحصر به خود را دارد كه در نگاه اول قابل رویت نیست و نیازمند تحلیل ذهن است.
نازنین نوروزی 16ساله از مشهد: امان از عكس‌ها، عكس‌هایی كه هر روز از زندگی شخصی دیگران دست به دست می‌شوند، امروزه دوربین همانند یك اسلحه است نه وسیله‌ای برای ثبت لحظات.
فاطمه زارع‌كار 17ساله از املش: امروزه ما دنیا را حس نمی‌كنیم، بلكه عكس‌های متحرك مغزمان را می‌بینیم.
فاطمه سعید ۱۸ ساله از كرمان: تو هستی كه انتخاب می‌كنی به افكار و ایده‌هایت جان بدهی یا آنها را در طاقچه ذهنت بگذاری تا خاك بخورند...
حدیثه محمدی ۱۷ ساله از كرج: تو فكر‌هایی در سر داری اما توانایی عمل كردن به آن‌را نداری. خاطراتت مدام جلوی چشمانت است. آنها را در صندوقچه‌ات نگه دار و برای عملی كردن اهدافت تمام توانت را خرج كن و مطیع افكار كسی نباش...
علیرضا چامه ۱۷ ساله از كرمانشاه: دوربین تو، اسلحه توست و عكس‌هایت گلوله‌هایش! با آن می‌توانی از كسی محافظت كنی، یا می‌توانی آن را به قتل برسانی! قتل از نوع نرم آن!
فاطمه پورامیدی از تهران: كلاهت را بردار.آن را آنقدر پایین‌تر از پیشانی‌ات بكش كه چشمانت بدی‌ها را نبینند.
خاطرات خوبت را مرور‌كن، من با دوربین جهان آنها را ثبت می‌كنم.
امیرعلی حبیبی از تهران: عكس‌هات، نوشته‌هات و... اسكنی از افكار درون مغزت‌اند. راهی برای شناختت و شناخته شدنت.
ضمیمه قفسه کتاب