کور کردن چشم مرد جوان با کفش پاشنه بلند

کور کردن چشم مرد جوان با کفش پاشنه بلند

زن جوان که با پاشنه کفش، چشم چپ صاحبکار همسرش را کور کرده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.



به گزارش خبرنگار جام جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده از دو سال قبل و با گزارش نابینا شدن مرد جوانی در شهرری آغاز شد. ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از شاکی پرداختند که او گفت: همسر یکی از کارگرهایم امروز به سمت من حمله کرد و با پاشنه بلند کفشش به چشمم ضربه ای زد که باعث نابینایی من شد.
در ادامه زن جوان به نام ژاله دستگیر شد و در تحقیقات گفت: مرد مجروح صاحبکار همسرم بود اما نمی خواست پول او را بدهد. من برای تحقیق از شوهرم به محل کار او رفتم تا حق و حقوقش را بگیرم اما این مرد با عصبانیت به طرف من آمد و مجبور شدم با پاشنه کفش ضربه ای به او بزنم.
با ترخیص شاکی از بیمارستان، آخرین جلسه تحقیق  در دادسرا برگزار شد و مرد جوان که از چشم چپ نابینا شده بود در تحقیقات گفت: یک کارگاه تولیدی داشتم اما به دلیل مشکل مالی نتوانستم آنجا را اداره کنم. با مقدار پولی که داشتم، بدهی کارگران را دادم. روز حادثه یکی از کارگران سراغم آمد و خواست با همسرش که مقابل در است صحبت کنم. وقتی به مقابل در رفتم ، زن عصبانی گفت ؛ چرا حق شوهرم را نمی دهی. بعد هم به سمتم حمله کرد و با پاشنه کفش ضربه ای به چشمم زد که باعث نابینایی‌ام شد.
زن جوان هم در آخرین دفاع گفت:  همسرم بیکار شده بود و ما با مشکل مالی رو به رو شده بودیم. آن روز به مقابل کارگاه رفتم تا حق شوهرم را بگیرم اما عصبانی شدم و آن ضربه را به چشم چپ شاکی وارد کردم.
با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد  و متهم به زودی در شعبه هفتم محاکمه می شود.