کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 سارقی كه خودرو ۲۰۶ را همراه نوزاد داخل آن دزدیده بود، بازداشت شد. ساعت ۲۳ یازدهم اسفند سال گذشته فردی در حالی‌كه نوزاد دو ماهه‌اش داخل خودرو بوده، خودرو را به صورت روشن در یكی از محله‌های تهران رها و برای خرید از خودرو پیاده شد. در این لحظه مرد میانسالی سوار خودرو شد و گریخت. چون گوشی تلفن همراه شاكی در خودرو بود با آن تماس گرفت و وقتی سارق به او پاسخ داد با التماس گفت كه فرزندش در صندلی عقب است و او را حداقل رها كند كه سارق یك ساعت بعد خودرو و بچه را در میدان المپیك رها كرده و متواری شد. ماموران با یافتن كودك او را تحویل خانواده‌اش دادند. ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر سارق را یافتند و در بررسی این تصویر در بانك مجرمان پلیس آگاهی رد سارق سابقه‌دار به نام جمشید را به دست آوردند. با گذشت شش ماه از این ماجرا سرانجام چند روز پیش متهم فراری از سوی گشت كلانتری باغ فیض بازداشت شد.
 مردی كه به دلیل اختلاف قبلی فردی را با شلیك گلوله كشته و گریخته بود بازداشت شد. ساعت 21‌ شامگاه چهاردهم شهریور امسال مردی در شهرستان ماهشهر با شلیك گلوله به قتل رسید. در جریان تحقیقات محلی هویت متهم به قتل فراری به دست آمده و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. سرانجام در كمتر از 12ساعت از این جنایت، رد قاتل در مخفیگاهش به دست آمده و او بازداشت شد. یك قبضه كلت كمری كه او در قتل به كاربرده بود نیز كشف شد. متهم انگیزه‌اش از این جنایت را اختلاف قبلی با مقتول اعلام كرد.
 رئیس آتش‌نشانی كه خودرو شهرداری خرمشهر را سرقت كرده بود، بازداشت شد.  پس از سرقت خودرو پراید شهرداری خرمشهر پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشكیل و تحقیقات آغاز شد. با گذشت یك هفته از این ماجرا، تحقیقات ادامه پیدا كرد تا این‌كه رد سارق به دست آمد. معلوم شد دزد خودرو، رئیس آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر بوده که خودروی پراید را را در یك منطقه دورافتاده پنهان و در حال اوراق كردن آن بود.
دخترجوان خود را در خانه ییلاقی  حلق‌آویز كرده و به زندگی‌اش پایان داد.   این دختر 19 ساله كه در خانه ییلاقی‌شان گشا چوله در بخش حویق تالش زندگی می‌كرد به خاطر اختلاف‌های خانوادگی خود را حلق‌آویز كرده و به زندگی‌اش پایان داد. گفته می‌شود دختر فوت شده در نزدیكی روستای محل زندگی رومینا زندگی می‌كرد.