ژان رنو در شبكه نمایش

ژان رنو در شبكه نمایش


به گزارش روابط‌عمومی شبكه نمایش، این شبكه در بخش ژانر منتخب، فیلم‌های خاطره‌انگیز و در بخش مرور آثار، فیلم‌هایی با بازیگری ژان رنورا درنظر گرفته است.  در باكس ویژه تابستانی، این شبكه از امروز تا جمعه ۲۸ شهریور، به ترتیب فیلم‌های دریل بیت تیلور، تا پای جان، نجات در كرنتن، هیاهوی بچه، رانندگی برای خانم دیزی، بازی كلمات و جویندگان گنج در ساعت ۱۵ پخش می‌شود. شبكه نمایش این هفته در بخش ژانر منتخب هفته، از امروز تا جمعه به پخش فیلم‌های خاطره‌انگیز می‌پردازد.
علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ۱۹ به تماشای فیلم‌های قانون، عقاب‌ها، كمیسر متهم می‌كند، پرنده اسكاتلندی، سرب، پس گروهان هفتم چی شد؟ و عشق پر دردسر بنشینند.
آثار ژان رنو از امشب تا جمعه ساعت ۲۱ در شبكه نمایش با پخش فیلم‌های زیر مرور می‌شود. به خاطر روزانا، برادران باد، ۲۲ گلوله، میراث خون سرد، رونین، ساكت شو و فیلم سینمایی لئون، مهم‌ترین فیلم این بازیگر كه سبب شد تا در میان مخاطبان سینما مطرح شود كه روز جمعه ۲۸شهریور از این شبكه پخش می‌شود.
در آخرین روزهای تابستان با فیلم‌های: چهره‌خوان، من هنوز آلیس هستم، انجمن حمایت، تاكسی ۱، منبع رمز، زمین سرگردان و دره روشنایی از امشب تا جمعه ساعت ۲۳ همراه باشید.  فیلم‌های كلاسیك این هفته شبكه نمایش از امشب تا جمعه ساعت ۱ بامداد به ترتیب فیلم‌های چشمان بدون چهره، اولیور توئیست، قوش، آندولن، میستی، توطئه خانوادگی و این گروه خشن هستند.