کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 تصادف اتوبوس تبریز-گرگان سه كشته بر جای گذاشت. این  اتوبوس كه از تبریز به سمت گرگان در حركت بود، با یك تریلی در لاین جنوبی اتوبان كرج-قزوین در محدوده پل كردان تصادف كرد. با حضور نیروهای امدادی در محل حادثه، مشخص شد سه نفر از مسافران فوت کرده‌اند و یك زن و هفت مرد مصدوم شده‌اند که مصدومان روانه بیمارستان شدند.
دانش‌آموز هشت ساله اهل منطقه تركالكی براثر كرونا فوت كرد.  این پسر هشت‌ساله از بدو تولد بیماری قلبی داشته است. با بازگشایی مدارس، تنها یك روز آن هم در یك كلاس چهار نفره، مقطع دوم در دبستان ولایت منطقه تركالكی حضور پیدا كرده بود. اما باتوجه به بیماری زمینه‌ای، روزهای بعد به مدرسه نرفت و حالش بد شد. وی در بیمارستان اهواز تحت درمان قرار گرفت، اما فوت شد. تست كرونای وی در دو مرحله منفی بود و بار سوم، مثبت اعلام شد. مدرسه ولایت كه او در آنجا درس می‌خواند، برای یك هفته تعطیل شده است. همچنین مقرر شد كه تست كرونا برای همكلاسی‌های این دانش‌آموز انجام گیرد.
یكی از ماموران پلیس در تبریز هنگام اجرای حكم دستگیری متهم سابقه‌دار، به شهادت رسید. صبح دیروز «محمدرضا سفیدی‌نسب»، كارمند رتبه ۱۱ و مسؤول مواد مخدر كلانتری ۲۲ طالقانی تبریز، همراه ماموران انتظامی و در راستای اجرای حكم قضایی برای دستگیری متهم سابقه‌دار به مخفیگاه او رفته بودند. وی زمانی كه ماموران قصد ورود به مخفیگاه متهم را داشتند، از سوی متهم چاقو به‌دست مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد. مامور زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.
مرد 32 ساله كه ازسوی آدم‌رباها ربوده شده‌بود بعد از دو ماه اسارت نجات یافت.
نوزدهم تیر امسال، وقوع آدم‌ربایی به پلیس شهرستان چابهار گزارش شد. ماموران تحقیقات در این باره را آغاز كردند كه مشخص شد چهار مرد مسلح در حالی كه چهره‌ خود را پوشانده  بودند، با سد کردن راه  مرد 23 ساله، او را ربوده و با خودروی پژو پارس متواری شده‌اند. پلیس در جست‌و‌جوی آدم‌رباها بود تا این‌كه معلوم شد آنها با وی اختلاف‌هایی داشته‌اند و در تماس تلفنی با خانواده وی در برابر آزادی گروگان، یك میلیارد تومان پول خواسته‌اند. تحقیقات برای دستگیری آدم‌رباها و نجات گروگان جوان ادامه داشت تا این‌كه با گذشت دو ماه از اسارت مرد جوان مخفیگاه آدم‌رباها در یكی از روستاهای شهرستان چابهار شناسایی شد و ماموران برای دستگیری آنها به آنجا اعزام شدند. در عملیات ماموران، گروگان نجات یافت و یكی از آدم‌رباها نیز بازداشت شد. پلیس در جست‌وجوی بقیه متهمان فراری است.
 هیوندای اكسنت با موتورسیكلت در شهرستان چابهار تصادف كرده و منجر به مرگ سه نفر شد. وقوع این تصادف در محور نوبندیان به چابهار به پلیس گزارش شد. بررسی‌‌ها نشان  می‌داد كه خودرو هیوندای اكسنت با موتورسیكلت تصادف كرده و باعث شده سه ترك‌نشین موتورسیكلت مصدوم و فوت شوند. در بررسی پلیس راهور مشخص شد كه تجاوز به چپ خودرو هیوندای اكسنت باعث این تصادف مرگبارشده است.
تصادف پرشیا با تیر چراغ برق در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) منجر به سقوط تیر برق شد.
 این خودروی پرشیا هنگام تردد در قسمت كندرو مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع)، حوالی محدوده خیابان پیروزی، به‌شدت با تیر چراغ برق برخورد كرد و باعث سقوط تیر چراغ برق شد. آتش‌نشانان در محل حاضر و به ایمن‌سازی پرداختند.
 مرد كارگری بر اثر ریزش معدن در شهرستان منوجان فوت شد. همزمان با ریزش تونل در معدن فاریاب منوجان، نیروهای امدادی در محل حاضر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد كارگری در این حادثه فوت كرده است. کارگر فوت‌شده اهل رودان بود و تیم تخصصی برای بررسی علت حادثه عازم معدن فاریاب
منوجان شد.