سرقت 400 میلیونی خواننده زیرزمینی از دختر 20 ساله

به بهانه ساخت كلیپ و پخش در شبكه‌های ماهواره‌ای انجام شد

سرقت 400 میلیونی خواننده زیرزمینی از دختر 20 ساله

خواننده زیرزمینی كه در رستوران خوانندگی می‌كرد، به بهانه ساخت كلیپ برای دختر 20 ساله، 400 میلیون تومان طلا و سكه‌هایش را دزدید.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل شهریور امسال دختر 20 ساله‌ای با حضور نزد بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران، از مرد خواننده‌ای به اتهام سرقت 400 میلیون تومانی طلاهایش شكایت كرد.
با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارجاع و تحقیق از شاكی آغاز شد. دختر 20 ساله در جریان تحقیقات گفت: دانشجوی رشته موسیقی‌ام. علاقه زیادی داشتم كه خواننده شوم و كلیپ بسازم اما خانواده‌ام مخالف بودند. در اینستاگرام با پسری 25 ساله به نام فرشید آشنا شدم. او در زمینه ساخت كلیپ فعالیت داشت و حتی قطعه‌هایی كه با گیتار و دیگر سازها می‌‌نواخت را در اینستاگرامش منتشر می‌كرد. بعد از آن به ملاقاتش رفتم و وقتی فهمید به موسیقی علاقه دارم، مدعی شد استودیویی در كشور تركیه دارد كه خانواده‌اش آن را اداره می‌كنند. خودش هم خواننده زیرزمینی است و با خوانندگان جوان كلیپ زیرزمینی می‌سازد و در شبكه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌كند.
شاكی ادامه داد: او بعد از مدتی به خواستگاری‌ام آمد اما قرار شد خانواده‌ا‌ش از تركیه به ایران بیایند و بعد مراسم خواستگاری و ازدواج را به صورت رسمی برگزار كنیم. وقتی علاقه مرا به خوانندگی دید، پیشنهاد داد برای ساخت كلیپ سرمایه‌گذاری كنم تا كلیپی از من بسازد و برای شبكه‌های ماهواره‌ای بفرستد. به خاطر این‌كه خانواده‌ام مخالف فعالیت هنری من بودند، سكه و طلاهای خودم و مادرم را سرقت كردم. می‌خواستم بعد از فروش كلیپ و سود دو برابری، طلا و سكه‌های مادرم را پس دهم. طلا و سكه‌ها را در كیسه‌ای كوچك گذاشتم و به ملاقات فرشید رفتم. او نزدیك پاساژی توقف كرد و خواست من سمت طلافروشی بروم تا با پارك كردن خودرو، كیسه طلاها را برای فروش بیاورد كه نیامد و فرار كرد.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق فراری آغاز شد تا این‌كه متهم چند روز پیش وقتی كه برای فروش بقیه طلاها به مغازه طلافروشی رفته بود با هوشیاری طلافروش ناكام ماند و با حضور ماموران در آنجا، بازداشت شد. پسر 25 ساله به پلیس آگاهی منتقل شد و در مواجهه حضوری با شاكی گفت: من پولدار نیستم، خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌كنند و ساكن تركیه نیستند. استودیوی ضبط صدا و موسیقی نیز آنجا نداریم. كارگر رستورانی در تهران هستم و گاهی در آنجا خوانندگی می‌كنم. چند آهنگ هم به صورت زیرزمینی ضبط كرده‌ام. بعد از شیوع كرونا، رستوران تعطیل شد و بیكار شدم. وقتی علاقه شاكی را دیدم، تصمیم به كلاهبرداری گرفته و می‌خواستم با این پول چند كلیپ بسازم تا مشهور شوم.
متهم در بازداشت به‌سر می‌برد. تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.