كرونا بالاخره  یقه ما را هم گرفت

میراسماعیلی: اتفاق جدیدی در پرونده جودو نیفتاده امیدواریم خبرهای خوبی برسد

كرونا بالاخره یقه ما را هم گرفت

انتشار یك عكس از آرش میراسماعیلی روی تخت بیمارستان نگرانی خیلی‌ها را به همراه داشت. تلفن همراهش در دسترس نبود و همه دنبال این بودند كه چه اتفاقی افتاده است؟ در نهایت دكتر تورج ملك‌محمدی، رئیس كمیته پزشكی فدراسیون جودو تایید كرد و گفت: «میراسماعیلی با توجه به تنگی‌نفس و علائم جسمی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه کرده و بعد از انجام آزمایش‌های لازم تست كرونای او متاسفانه مثبت اعلام شد.» سراغ رئیس فدراسیون جودو رفتیم تا از خودش درباره ابتلا به كرونا و این‌كه چه شد به این ویروس مبتلا شد سوال بپرسیم. حال آرش چندان مساعد نبود اما در گفت‌و‌گویی كوتاه پاسخگوی سوالات ما شد. میراسماعیلی از همه مردم می‌خواهد به خاطر خودشان، خانواده‌شان و به خاطر كادر درمان همه شرایط و پروتكل‌های بهداشتی را رعایت كنند تا سایه سنگین این ویروس از سر ایران و جهان برداشته شود.

اوایل هفته بود كه خبر آمد آرش میراسماعیلی، به بیماری و ویروس كرونا مبتلا شده است. این خبركافی بود تا جامعه ورزش نگران سلامتی شما شوند.
ویروس منحوس بالاخره یقه ما را هم گرفت. واقعا شرایط بد و عجیبی است. من عذر‌خواهی می‌كنم كه نمی‌توانم مثل همیشه در خدمت شما باشم.
 می‌دانید كجا رفته بودید كه مبتلا شدید؟
والا هر جایی هم رفتیم رعایت كردیم و ماسك داشتیم. الكل می‌زدیم و خلاصه پروتكل‌های بهداشتی را رعایت می‌كردیم. در این هشت ماه همواره سعی كردیم پروتكل‌های بهداشتی را رعایت كنیم تا از این ویروس در امان باشیم، اما متاسفانه من و پسرم درگیر این بیماری شدیم.
 پسرتان هم مبتلا شده است؟
متاسفانه. در چند روز اخیر اكسیژن خونم كاهش یافت و شرایط تنفسی برایم سخت شد که از كپسول اكسیژن استفاده می‌كنم.
 هنوز هم كه هنوز است خیلی‌ها این بیماری را جدی نمی‌گیرند. بعضی‌ها معتقدند اصلا این بیماری وجود ندارد، اما آمار هر روز دارد بدتر و بدتر می‌شود.
 از شما و مردم ایران می‌خواهم تا بیشتر از قبل رعایت كنند تا هرچه زودتر این ویروس لعنتی را شكست دهیم. اگر وجود ندارد چطور ما مبتلا شده‌ایم؟ چطور خیلی‌ها جان‌شان را از دست داده‌اند. حواس‌مان به كادر درمان هم باشد. آن بنده خداها خسته‌اند و باید مراقب‌شان باشیم و این مراقبت فقط با رعایت كردن مسائل بهداشتی اتفاق خواهد افتاد.
 هفته آینده مهلت یك ماهه دادگاه عالی ورزش به پایان می‌رسد. اتفاق جدیدی افتاده است؟
اتفاق جدید كه نه. ما در همان جلسه حرف‌های‌مان را زدیم و نقطه نظرات‌مان را گفتیم. آقایان داورزنی و سجادی هم بودند و دفاعیات خودمان را انجام دادیم. انشاءا... اتفاق‌های خوبی برای جودو ایران خواهد افتاد و این مردم مثل همیشه سربلند خواهند بود.
 خیلی‌ها نگران تعلیق و...
امید به خدا اتفاق‌های خوبی می‌افتد. واقعا بیشتر از این نمی‌شود در این‌باره حرفی زد. هر اظهار نظری ممكن است به ضرر ایران تمام شود. ما دفاعیه خودمان را انجام داده‌ایم و امیدواریم تا اتفاق‌های خوبی برای جودوی ایران بیفتد.