جان دیوید واشنگتن و فیلم‌های تازه

همكاری بازیگر تازه‌وارد با فیلمسازان مؤلف

جان دیوید واشنگتن و فیلم‌های تازه

جان دیوید واشنگتن خشنود از اكران عمومی «انگاره»، خودش را آماده حضور در كارهای تازه می‌كند. در حالی كه او از احتمال ساخت قسمت دوم این اكشن آینده‌نگرانه می‌‌گوید، رسانه‌ها از حضورش در فیلم جدید دیوید او راسل حرف می‌زنند.
كار تازه راسل كه هنوز نامی ندارد، قبل از این كریستین بیل، مارگوت رابی و مایكل بی‌ جردن را به‌عنوان بازیگر انتخاب كرده‌است. با پیوستن واشنگتن به این جمع پرقدرت، فهرست بازیگران اصلی و محوری فیلم مشخص و تكمیل
شده است.
از آنجا كه اطلاعی از داستان فیلم بدون نام راسل در دست نیست، كسی نمی‌داند بازیگران فوق قرار است جلوی دوربین در قالب چه شخصیت‌هایی ظاهر شوند. اما منتقدان كه دوستدار فیلم‌های این هنرمند مؤلف هستند، می‌گویند او برای فیلم تازه‌اش هم حتما داستانی جذاب و بدیع دارد. شركت مستقل فیلمسازی نیورجنسی این درام اجتماعی را با همكاری شرکت فوكس قرن بیستم (كه مدتی است به صورت زیرمجموعه شرکت والت دیزنی درآمده) تولید می‌كند.
تا قبل از این، قرار بود كلید فیلمبرداری كار بدون نام راسل در ماه آوریل زده شود. اما شیوع بیماری كرونا تولید آن را متوقف كرد. با توقف كار فیلمبرداری، راسل در انتخاب بازیگران تجدید نظر و جای چند تا را با هم عوض كرد.
در شرایط فعلی، قرار است كلید فیلمبرداری در ماه ژانویه زده شود. كل صحنه‌های فیلم در نقاط مختلف شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری می‌شود و ظاهرا این شهر نقش مهمی در داستان و ماجراهای آن دارد. بعد از «خوشی» در سال 2015، این درام اجتماعی اولین فیلمی است كه راسل پشت دوربین آن قرار می‌گیرد.
در عین حال، رسانه‌های گروهی توجه ویژه‌ای به مصاحبه اخیر واشنگتن نشان داده‌اند. او در این گفت‌و‌گو صحبت از احتمال بالای تولید انگاره 2 كرده است.
این در حالی است كه نه تهیه‌كنندگان فیلم و نه كریستوفر نولان، تا حالا اشاره یا صحبتی درباره احتمال ساخت قسمت دوم این اكشن حماسی علمی - تخیلی نكرده‌اند.
به گفته واشنگتن: «ما در انگاره كاری بی‌نظیر و بی‌همتا انجام دادیم. داستان فیلم راه را برای قسمت‌های بعدی آن باز گذاشته است. در صحنه‌ای از فیلم شخصیت نیل (با بازی رابرت پاتینسون) به من می‌گوید در آینده دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم كرد. معنی جمله این است كه قرار است اتفاقات بیشتری بیفتد و ما در قسمت‌های بعدی یكدیگر را خواهیم دید.»
بازیگر از علاقه فراوان خود به بازی در قسمت‌های جدید انگاره می‌گوید و تولید آنها را به نفع صنعت سینما می‌داند. او با اشاره به سه‌گانه بتمنی نولان، این موضوع را پیش می‌كشد كه این فیلمساز مستقل و مؤلف توانایی خاصی در داستانگویی دنباله‌دار دارد و می‌توان تریلوژی‌های جدیدی به دنیای سینما ارائه دهد.
صحبت واشنگتن در حالی تیتر اول اخبار سینمایی شده، كه انگاره نتوانسته از نظر مالی آن طور كه باید و شاید رضایت خاطر تهیه‌كنندگانش در شرکت برادران وارنر را فراهم كند./ ددلاین