کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

9 نفر از عاملان نزاع خونین مرگبار كه تحت تعقیب پلیس بودند، بازداشت شدند.
شهریور امسال، وقوع درگیری میان چند تبعه افغان در یكی از خیابان‌های شهرستان كرمان، به پلیس گزارش شد. در جریان تحقیقات معلوم شد ده نفراز اتباع افغان به علت اختلاف خانوادگی با یكدیگر درگیر شده‌اند و با چاقو به جان یكدیگر افتاده‌اند كه باعث مرگ یكی از طرفین شد. 9 نفر در این‌باره بازداشت شدند.
تصادف خودروی سواری پژو با پراید یك كشته و ده مصدوم برجای گذاشت. این تصادف در جاده بروجرد به اراك، محدوده روستای ده كائید رخ داد. یك نفر كشته شد و ده نفر مصدوم هم روانه بیمارستان شدند.
ریزش ساختمان دو طبقه در شرق مشهد باعث خسارت دیدن ده خانه شد. این ساختمان دو طبقه در خیابان پورسینای مشهد قرار داشت كه به طور كامل تخریب شد. افرادی زیر آوار ساختمان گرفتار شده بودند كه با تلاش آتش‌نشانان یك مرد، یک پسر هفت‌ساله و یك زن میانسال كه زیر آوار گرفتار شده بودند، به طور معجزه‌آسایی نجات یافتند. این در حالی است كه بیش از ده خانه و یك دستگاه خودرو نیز دچار خسارت شدند.
عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به كرونا در تبریز بازداشت شدند. ماموران پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی هنگام رصد در فضای مجازی، متوجه فعالیت افرادی شدند كه به انتشار و ترویح شایعه‌ای مبنی بر پشت پرده تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به كرونا در تبریز، اقدام می‌كردند. تحقیقات در این باره آغاز و ماموران افرادی كه دست به این اقدامات دروغین زده بودند را شناسایی و بازداشت كردند.
یك زندانی محكوم به قصاص در هرمزگان رضایت خانواده مقتول را گرفت و بخشیده شد. این اعدامی در جریان درگیری با فردی او را به قتل رسانده و از ده سال قبل در زندان به‌سر می‌برد.
سرانجام با تلاش واحد صلح و سازش شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان قاتل توانست رضایت خانواده مقتول را جلب كرده و بخشیده شود.
یكی از بوكسور‌های معروف رباط‌كریم بعد از به قتل رساندن فردی متواری شد.
این درگیری خونین میان او و پسر 25 ساله‌ای در انتهای خیابان شهید ملكی رباط كریم رخ داد. پسر زخمی بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی ناشی از ضربه‌های چاقو فوت كرد.
این در حالی است كه سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دیروز به تسنیم گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد كه ظاهرا متهم این پرونده و مقتول سابقه درگیری با یكدیگر داشته‌اند. متهم بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار
گرفته است.