آزار دختر بیمار به بهانه انرژی‌درمانی

آزار دختر بیمار به بهانه انرژی‌درمانی


مرد بنا كه به بهانه انرژی‌درمانی دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پس از دستگیری منکر اتهامش شد.
به گزارش خبرنگار كیفری جام‌جم، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به دادگاه كیفری تهران از مردی به اتهام تجاوز شكایت كرد. این دختر در جریان تحقیقات گفت: چند سالی است كه به بیماری تیروئید مبتلا شده‌ام و نزد هر دكتری رفتم، اعلام كردند برای درمان باید جراحی شوم. به خاطر این‌كه از جراحی می‌ترسم، به توصیه پزشكان توجه نكردم. یك روز دایی‌ام پیشنهاد داد برای درمان نزد یك بنا كه با او همكار است بروم.
مرد بنا را می‌شناختم، او مدعی درمان بیماری‌های سخت با انرژی‌درمانی بود. به خاطر اعتمادی كه به سعید داشتم، قبول كردم برای درمان به خانه‌مان بیاید. پس از چند جلسه وضعیت بیماری‌ام خوب شد. سعید دو روز قبل برای آخرین جلسه درمان به خانه‌مان آمد و مرا هیپنوتیزم كرد. وقتی از خواب مصنوعی بیدار شدم، پی بردم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است. به همین خاطر موضوع را به خانواده‌ام گفتم و تصمیم گرفتم شكایت كنم.
پس از این شكایت مرد بنا با دستور قضایی دستگیر شد و در جریان تحقیقات با رد اتهام آزار و اذیت دختر جوان گفت: من قدرتی دارم كه می‌توانم با انرژی‌درمانی بیماری‌های سخت را علاج كنم. برای درمان از بیماران پول نمی‌گیرم و هزینه زندگی‌ام را با بنایی تامین می‌كنم. وقتی برای درمان به خانه این دختر رفتم، او پیشنهاد داد برای این‌كه روند درمان بدون مشكل طی شود، صیغه محرمیت بخوانیم كه قبول كردم. در این مدت به خانه‌شان رفت و آمد داشتم و هیپنوتیزم بخشی از درمان بود. نمی‌دانم چرا دختر جوان این ادعا را مطرح كرده است. من او را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام.
این در حالی است كه شاكی منكر صیغه محرمیت شده است. پرونده این مرد در شعبه 11 دادگاه كیفری یك استان تهران در حال رسیدگی است.