نسخه Pdf

بزرگترین ویترین جهان

بزرگترین ویترین جهان

امیرحسین مرزبان مدال‌آور المپیاد سواد رسانه‌ای

همون‌طور که خیلی بیشتر از من در جریان هستید، اینستاگرام یکی از پرکاربرترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیاست، البته نظرهای مختلفی وجود داره که این بستر رو برای برندسازی بر پایه تبلیغات مناسب نمی‌دونه اما مثال‌های موفق زیاد الی ماشاا... وجود دارن که این نظرها رو رد می‌کنن.
به‌طورکلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعیه و این نوع تبلیغات برای همه صنایع بسیار مهم و بااهمیته.
شبکه‌های اجتماعی همواره بهترین مکان برای اجرای کمپین‌های مردمی بوده و هست. صاحبان کسب‌وکار هم با هوشمندی تمام روی موج این کمپین‌های تبلیغاتی سوار شدن و برندهاشون رو روزبه‌روز محبوب‌تر کردن. اینستاگرام طی چند سال اخیر نقش بسیار پر رنگی در انعکاس این پدیده‌های اجتماعی داشته.
برندهای مشهور جهان هم به عنوان کوتاه‌ترین و ساده‌ترین و البته موثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنن، این شرکت‌ها بعد از گذشت چند سال حضور فعال در این رسانه اجتماعی به صورت میلیونی فالور دارن و به ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت محصولات جدید خودشون رو به نمایش می‌ذارن.
امروزه می‌بینیم که برخی برندهای کوچک و تازه‌کار با فعالیت در اینستاگرام بازار خوبی برای محصولات خود ساختن، مشاغل جدیدی هم به لطف این شبکه‌اجتماعی رونق پیدا کرده و افراد زیادی تونستن در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنن. به‌طوریکه یک کاربر با کمترین سطح دانش،کالا یا خدمات مورد نظرش رو در اینستاگرام پیدا می‌کنه و تبدیل به یک مشتری برای یک کسب‌وکار نوپا میشه یا محصول مورد نیاز خود را از برندهای نوپا و معروف در کنار هم ببینه و مقایسه کنه.
یکی از دلایل پرطرفدارشدن اینستاگرام هم بی‌حوصله‌شدن و تنبلی انسان‌های مدرنه، جایی که انسان از نوشتار و گفتار رهایی پیدا کرده و تنها از طریق عکس یا ویدئو تمامی حرف‌هاش رو میزنه. این رشد به ما میگه که انسان مدرن امروزی کمتر حوصله خوندن و نوشتن داره و به قول خودمون راحت‌طلب شده، فیس‌بوک و توئیتر هم که بیشتر بر نوشتار کوتاه تاکید داشت، اینستاگرام حالا بر عکس و فیلم تاکید داره و همه چیز در عکس و فیلم‌های کوتاه خلاصه شده.
تقریبا همه شما اکانت اینستاگرام دارین پس چه بهتر که از این بستر گسترده برای مطرح‌کردن خودتون و توانایی‌هاتون استفاده کنید؛ از همین امروز شروع کنید، بی‌معطلی!