طارمی مقابل رونالدو

قرعه‌کشی مرحله‌حذفی لیگ قهرمانان انجام شد

طارمی مقابل رونالدو



مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته برگزار شد و یکی از نکات جالب برای فوتبال دوستان ایرانی، قرعه‌ای بود که برای تیم پورتو افتاد. با توجه به حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو، خیلی‌ها منتظر قرعه این تیم بودند که در نهایت مشخص شد تیم پرتغالی باید مقابل یوونتوس قرار بگیرد که با کریس رونالدو به دنبال قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان است. آخرین تقابل این دو تیم به فصل 17-2016 بر می‌گردد که یوونتوس در دو بازی رفت و برگشت توانست حریف پرتغالی‌اش را شکست دهد.  
طبق اعلام یوفا،  دور رفت این بازی‌ها ۲۸ و ۲۹ بهمن و ۵ و۶ اسفند و دور برگشت هم ۱۹ ،  ۲۰ ،۲۶ و ۲۷ اسفند برگزار می‌شود. تیم‌هایی که به عنوان صدرنشین صعود کردند، در بازی برگشت میزبان هستند. نتیجه قرعه‌کشی به این ترتیب شد:
 بورسیا مونشن‌گلادباخ - منچستر‌سیتی
لاتزیو -بایرن مونیخ
اتلتیکو‌مادرید - چلسی
لاپیزیگ - لیورپول
پورتو - یوونتوس
بارسلونا - پاری‌سن ژرمن
سویا - دورتموند
آتالانتا  - رئال‌مادرید
یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله بدون شک بازی بارسا و PSG است. آخرین باری که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در فصل 17-2016 بود که آن بازی دراماتیک در نیوکمپ رقم خورد و کاتالان‌ها توانستند با نتیجه 6 بر یک پیروز شده و به مرحله بعد بروند. ستاره آن بازی، نیمار برزیلی بود که حالا در ترکیب پاریسی‌هاست و تقابل او با تیم سابقش مطمئنا جذابیت بالایی دارد.