دوست دارم سیدجلال جام را بالای سر ببرد

برانکو: به خاطر پرواز بیزینس کی‌روش به ما متلک انداخت!

دوست دارم سیدجلال جام را بالای سر ببرد

برانکو هنوز از دست کی‌روش دلخور است. وقتی قرمزها برای بازی رفت فینال آسیا عازم ژاپن شدند، کی‌روش در مصاحبه‌ای گفت تیم‌ملی پول ندارد ولی چرا قرمزها باید با پرواز بیزینس‌کلاس به آن کشور بروند؟ برانکو که هنوز دل پری از کارلوس دارد در این باره می‌گوید: «متاسفانه 5 روز قبل از بازی رفت ما با کاشیما گفتند باید مقابل سایپا بازی کنید. بازیکنانم خسته شدند. وقتی هم راهی ژاپن شدیم، کارلوس کی‌روش متلک انداخت که چرا پرسپولیس با بیزینس کلاس سفر کرده؟! اگر به عقب برگردم قطعا اصرار می‌کنم بازی ما برگزار نشود، درست مثل یحیی که الان تیمش 14 روز در لیگ بازی نکرده است.»
او در پاسخ به این سوال که آیا بازی فینال را از نزدیک می‌بیند، جواب می‌دهد: «نه. من نمی‌توانم بازی فینال را ببینم به این دلیل که همان زمان عازم کرواسی هستم ولی پیگیر نتیجه بازی خواهم بود.»
برانکو همچنین می‌گوید: «دوست دارم سیدجلال جام قهرمانی را بالای سر ببرد.» حرف‌های پایانی مربی کروات هم این جملات بود: «من شانس خوبی برای قهرمانی پرسپولیس و یحیی می‌بینم. هر چند پرسپولیس دارد در زمین بی‌طرف بازی
می‌کند ولی در آنجا اکثر مردم طرفدار این تیم هستند. از نظر آب و هوا هم قطعا شرایط به نفع پرسپولیس است. متاسفانه این تیم سه بازیکن کلیدی خود را در این مسابقه ندارد ولی در کل معتقدم شانس برای هر دو تیم به یک اندازه است.»

افشاگری رضا چلنگر
پراید 6 میلیون بود، 250 میلیون پیشنهاد رشوه به من دادند!

رضا چلنگر، مترجم سابق تیم‌ملی که کنار دست بلاژویچ و برانکو می‌نشست، دست به افشاگری تازه‌ای زد. او فاش کرد زمانی که برانکو سرمربی تیم‌ملی بود، یک فرد واسطه پیشنهاد داد یکی از بازیکنان لژیونر به تیم‌ملی دعوت شود. چلنگر گفت: «بله، نمی‌دانم این بازیکن خبر داشت یا نه ولی ماجرا از این قرار بود که واسطه‌ای با من تماس گرفت و گفت نام فلان بازیکن را در فهرست بگذار. او در خارج از ایران بازی می‌کرد. به من گفت 250 میلیون تومان هم می‌دهیم. فکر می‌کنم آن زمان پراید 6 میلیون تومان بود! خودتان تصور کنید چقدر پول می‌خواستند بدهند که من گفتم هرگز چنین کاری نمی‌کنم. من با برانکو دوست بودم ولی او خودش درباره فهرست تصمیم می‌گرفت و این کار اخلاقی نبود.»
چلنگر همچنین به خبرنگار جام‌جم اضافه می‌کند: «آن زمان یادم هست فهرست تیم‌ملی در پراید من بود! یعنی برانکو فهرست را می‌داد و من همیشه در داشبورد پرایدم آن را نگه می‌داشتم. هر زمان هم آقای برانکو می‌گفت فهرست را اعلام می‌کردیم. یادم هست بعضی‌ها زنگ می‌زدند و می‌گفتند شما که دو ساعت دیگر فهرست را می‌دهید، اسامی را به ما بدهید که در جریان باشیم. بعدها فهمیدیم که این دوستان هدف‌شان آن بود که اسامی را بگیرند و به فلان بازیکن زنگ بزنند و بگویند ما باعث شدیم شما دعوت شوی و باید پول بدهی! یعنی می‌خواستند از این طریق پول در بیاورند.»