بیرانوند سیبل  انتقادات شد

به فاصله سه روز پس از درخشش در لیگ اروپا

بیرانوند سیبل انتقادات شد

فوتبال همین است؛ یک روز 2 گل می‌خوری و در تیم منتخب لیگ اروپا قرار می‌گیری، یک روز هم 2 گل می‌خوری و به‌شدت مورد انتقاد قرار می‌گیری. این سناریو برای علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم‌ملی، در فاصله کمتر از یک هفته اتفاق افتاد .
یکشنبه شب آنتورپ در ژوپیتر لیگ بلژیک با نتیجه 2 بر صفر مقابل کلوب بروژ  متحمل شکست شد تا  سرمربی این تیم در اظهارنظری بیرحمانه بگوید؛ تصمیمش برای بازی دادن به علیرضا بیرانوند در این بازی اشتباه بوده است! ایوان لکو که بعد از این بازی با سوالات زیادی درباره بیرانوند روبه‌رو بود، در پاسخ به آنها گفت: «قرار دادن بیرانوند در ترکیب اصلی ریسک بود. این تصمیم من تصمیم بدی بود و همه این را دیدند. اتفاقی است که افتاده. ما دو دروازه‌بان اول داریم. یکی از آنها یعنی بوتز که خیلی خوب است. من در این بازی خواستم امتحان کنم چون فکر می‌کردم دروازه‌بان دیگر ما هم شرایط عالی دارد که اینطور نبود.»
بیرانوند که برای اولین‌بار در لیگ بلژیک درون دروازه تیمش می‌ایستاد، حالا با این جملات غیر‌حرفه‌ای آقای سرمربی‌، روزهای سختی در پیش خواهد داشت. دیروز  رسانه بلژیکی nieuwsblad  هم از عملکرد بیرانوند در مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و نوشت: «او با برخی بیرون آمدن‌های نامطمئن نشان داد هنوز نمی‌تواند سنگربان شماره یک باشگاهش باشد.» این رسانه همچنین بیرانوند را روی گل اول بروژ به‌شدت مقصر دانست: «او خیلی زود و به شکلی نامطمئن از دروازه بیرون آمد و مقصر اصلی دریافت گل اول بود.»