حق با شماست

حق با شماست

#آسفالت- هنگام
حسنی از تهران:
آسفالت خروجی بزرگراه زین‌الدین غرب به خیابان هنگام بسیار خراب و پر از چاله و دست‌انداز است. لطفا رسیدگی شود.
#خاموشی- اتوبان
صداقت از تهران:
چراغ‌های روشنایی بسیاری از معابر و اتوبان‌ها مانند اتوبان حکیم بعد از ساعت 9شب به علت منع تردد خاموش می‌شود. آیا این کار درست است؟ این موضوع بسیار خطرناک و حادثه‌آفرین است.

#تاریکی- سرقت
صالحی از کرج:
چراغ‌های معابر شهری شهر کرج بعد از ساعت 9شب خاموش می‌شود. چرا؟ با این کار سرقت افزایش می‌یابد و عابران پیاده در خطر هستند.
#ترمیم - آسفالت
نخجوانی از تهران:
آسفالت حدفاصله میدان امامت تا اولین چراغ راهنمایی30متری نیروی هوایی بسیار خراب است و با توجه به تردد اتوبوس‌های تندرو، نیاز به آسفالت باکیفیت دارد.

 #چاله- خیابان
لوری از تهران:
ورودی خیابان صنایع هواپیماسازی از اتوبان لشگری چاله‌های زیادی دارد که باعث خسارت برای خودروهای عبوری می‌شود.

#توقف- سدمعبر
صبازاده از تهران:
توقف و پارک دوبل خودروهای حامل بار برای سوپرمارکت‌های خیابان دستگردی -میرداماد، باعث ایجاد ترافیک و سد معبر می‌شود. شهرداری محترم منطقه 3شهر تهران لطفا به این موضوع رسیدگی کند.

#بازنشسته- معیشت
هاشمی از ابهر:
بازنشسته کادر درمانی با مستمری دو میلیون تومان هستم. چگونه با این مبالغ باید امرار معاش کرد؟ دولت محترم فکری به حال بازنشستگان تامین اجتماعی کند.
#چراغ- ترافیک
خزایی از تهران:
مدت ثانیه‌شمار چراغ راهنمایی و رانندگی چهارراه قصر برای خودروهای عبوری از خیابان شریعتی به شمال بسیار زیاد است و ترافیک سنگینی را در این خیابان ایجاد می‌کند.

# خاموشی- اسلامشهر
قربانی از اسلامشهر:
چراغ‌های روشنایی شهرستان اسلامشهر بعد از ساعت 9شب خاموش می‌شود. چرا؟ این کار هیچ کمکی به منع تردد بعد از ساعت 9شب نمی‌کند.