حق با شماست

حق با شماست

# امتحانات_آنلاین
کیانی از تهران:
چرا روش برگزاری امتحانات آنلاین دانش‌آموزان به صورت مشخص و یکپارچه از سوی آموزش و پرورش مشخص نمی‌شود؟ این‌که هر مدرسه‌ای
به طور سلیقه‌ای روشی را انتخاب کند، باعث شده است بعضی مدارس سختگیرانه و بعضی‌ها سهل‌گیرانه‌ رفتار کنند؛ اتفاقی که باعث استرس دانش‌آموزان می‌شود و این نمرات می‌تواند در آینده درسی و انتخاب رشته‌شان تاثیرگذار باشد.

# سامانه_ نوبت-‌دهی
شمس از تهران:
سامانه رسیدگی به ارباب‌رجوع‌های شعب خدمات الکترونیک قوه‌قضاییه بسیار طولانی و زمانبر است؛ در اولین ساعت از روز تعداد زیادی از مراجعه‌کننده‌ها پشت درهای بسته منتظرند تا شماره بگیرند و بعد از آن هم چندین ساعت طول می‌کشد تا نوبت به آنها برسند. چرا در چنین سیستمی، ارزشی برای وقت آدم‌ها قائل نیستیم؟

# معضل_آلودگی
شفیعی‌راد از تهران:
در شرایطی که هر روز آمار فوت‌شدگان کرونا را اعلام می‌کنیم، کسی به فکر کسانی که روزانه بر اثر آلودگی هوا می‌میرند، نیست. قرار نیست تصمیمی جدی و راهگشا برای این معضل همیشگی پایتخت گرفته شود؟

# کمبود_ پارکینگ
ربیعی از تهران:
در منطقه میرداماد، واقعا کمبود جای پارک، تبدیل به معضلی بزرگ برای شاغلان سازمان‌ها و نهادهای آن محدوده شده است. ضمن این‌که پارک کردن تحت هر شرایطی در کوچه‌پس‌کوچه‌های این منطقه، برای ساکنان هم دردسرساز شده است. بهتر است با تاسیس پارکینگی عمومی و بزرگ در این منطقه مشکل حل شود.

# گرانی_بلیت
فتاح از اصفهان:
در شرایطی که نمی‌شود با خودروی شخصی از شهر خارج شد و جریمه می‌شویم، چرا قیمت بلیت هواپیما و قطار اضافه شده است؟ شاید کسی برای کاری ضروری مجبور به خروج از شهر است. چون نمی‌تواند از خودروی شخصی‌اش استفاده کند باید چنین هزینه‌های گزافی بپردازد؟

# نظارت_ محدودیت
صدری‌زاده از تهران:
در بعضی از مناطق شهر، ساعت از 9شب که می‌گذرد، همچنان رستوران‌ها باز و عده زیادی از مردم در حال غذا خوردن هستند. نظارت و اعمال قانون با متخلفان محدودیت‌های کرونایی چطور انجام می‌شود؟