حق با شماست

حق با شماست

# مشکل _ معیشت
یک شهروند:
چندی پیش سران قوا برای رفع مشکلات معیشتی مردم و مهار گرانی، ظاهرا جلسه خوبی برگزار کردند اما در واقعیت خودروسازان با حمایت دولت 50 درصد به قیمت تولید خود افزودند! این تناقض چه مفهومی دارد؟

# فروش _ قولنامه‌ای
منطقی از تهران:
تجربه نشان داده است که قولنامه باعث فروش ملک به چند نفر و جعل اسناد و فرار مالیاتی و الحاق متن و زمین‌خواری می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی شود تا چنین تجربه‌هایی دیگر تکرار نشود.

# خرید _ بورس
کاملی از تهران:
چرا کسی پاسخگوی وضعیت نماد پالایش یکم نیست؟ چند ماه پیش بسیاری از مردم با اعتماد به دولت این نماد بورسی را خریدند و امروز همگی آنان در ضرر هستند.

# سامانه_ 118
توکلی‌شهمیرزادی از کرج:
مگر قرار نبود سامانه 118 رایگان باشد و پول‌های گرفته شده از مردم به مردم عودت داده شود؟ چرا این قانون اجرایی نشد و همچنان این سامانه پولی است؟

# وزارت_ کار
حیدری از اهواز:
 در شرایط اقتصادی امروز، وزارت کار باید فکری به حال افرادی که فاقد درآمد و بیمه هستند و وام کمک‌معیشتی و یارانه معیشتی کرونا به آنان تعلق نگرفته است، بکند. آیا به این قشر از جامعه فکر می‌کنند؟

# موز _ گران
توکلی از کرج:
 در شرایط امروز، قیمت موز بر چه اساسی باید به کیلویی 40 هزار تومان برسد؟ چرا مسوولان محترم هیچ نظارتی بر بازار به‌خصوص بازار میوه ندارند؟

# آسفالت _ خراب
جاویدان از تهران:
 آسفالت ابتدای سی متری نیروی هوایی از سر پیروزی تا چهارراه دماوند بسیار خراب و پر از چاله است و نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد. تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.

# فاصله _ مترو
عظیمی از تهران:
در این روزهای کرونایی متروی تهران یکی از مکان‌هایی است که در آن فاصله‌گذاری اجتماعی تحت هیچ‌شرایطی رعایت نمی‌شود. بهتر است برای کنترل بیماری از واگن‌های متروی شهر شروع کنیم .