آدمی نیستم که کوتاه بیایم

جهانبخش: باید در برایتون بیشتر بازی کنم

آدمی نیستم که کوتاه بیایم

علیرضا جهانبخش بیشتر از این‌که در ترکیب برایتون قرار بگیرد، روی نیمکت می‌نشیند. این موضوع به هیچ‌وجه برای وینگر راست تیم‌ملی راضی‌کننده نیست. علیرضا در تازه‌ترین حرف‌های خود این موضوع را تایید می‌کند...
پیشنهادهای خوبی در تابستان داشتم اما نهایتا در صحبت‌هایی که سرمربی تیم و مدیر باشگاه با من داشتند از من خواستند که هرطور شده بمانم و قول دادند که شرایط بهتر خواهد شد.
بعد از مصدومیت اخیر هم در تمام بازی‌ها اکثرا به میدان رفتم. دو سه بازی را از ابتدا شروع کردم اما به آنها گفتم که این، من را راضی نمی‌کند.
از شرایطم در این فصل هم راضی بودم و هم راضی نبودم.
من آدمی نیستم که کوتاه بیایم. در زمانی هستم که باید خیلی بیشتر بازی کنم و شرایط بهتری داشته باشم.
در هر پنجره پیشنهادهایی برای من می‌آید اما من با باشگاه برایتون قرارداد دارم و باید همه چیز با اطلاع آنها و با نظر آنها صورت بگیرد.
سال ۲۰۲۰ به همه ما نشان و درس داد که باید قدر چیزهای کوچک را بدانیم. زندگی کوتاه است و نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
حضور علی کریمی و دیگر فوتبالی‌ها در انتخابات فدراسیون می‌تواند بسیار به فوتبال کمک کند و من از این اتفاق حمایت می‌کنم. علی کریمی می‌تواند به بهتر شدن اوضاع فوتبال کمک کند چرا که امثال او در زمین حضور داشته‌اند و مشکلات را بهتر می‌دانند.
کم و بیش با سامان قدوس هم صحبت می‌کنم. او در چمیپونزشیپ(لیگ دسته یک انگلیس) حضور دارد. من مطمئنم سامان در برنتفورد موفق می‌شود و شرایطش بهتر خواهد شد.
همه لژیونرها خوب کار می‌کنند. کریم، مهدی، سردار، بچه‌هایی که در بلژیک هستند، سعید که در دانمارک بهترین هافبک شد و ... همگی نمایش خوبی دارند و از دیدن پیشرفت‌شان لذت می‌برم.
در انگلیس صحبت‌ها و انتقادهایی هست که تصمیمات اتحادیه به نفع دو تیم منچستریونایتد و لیورپول گرفته می‌شود. احتمالا چون طرفداران این دو تیم بیشتر است این ذهنیت به وجود آمده است.