حق با شماست

حق با شماست

# ترافیک_ کرج
 ملایی از کرج:
مرکز خرید و فروش خودروي چیتگر در صبح‌های جمعه اتوبان تهران- کرج، باعث ترافیک شدید این مسیر شده است. حجم خریداران و فروشندگان خودرو در این مکان آنقدر زیاد می‌شود که این جمعیت به داخل اتوبان هم کشیده شده و باعث می‌شود تنها دو خط از این بزرگراه قابل تردد باشد. بهتر نیست پلیس بر این موضوع و ترافیک این منطقه نظارت ویژه‌ای داشته باشد؟

# تجمع _ خرید
صفایی‌زاده از بومهن:
تجمع جمعیت در بازارها و مراکز خرید و فروش در منطقه بومهن بسیار سنگین است و مردم در مراجعه و ورود به این مغازه‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند؛ به نظر می‌سد مراکز خرید این منطقه نیاز به نظارت ویژه‌ای دارند.

# خودرو _ تک-‌سرنشین
احمدی از تهران:
 هوای تهران همچنان آلوده است ولی تا چشم کار می‌کند، خودروهای تک‌سرنشین در خیابان‌ها دیده می‌شود. بهتر نیست برخورد قانونی با خودروهای تک‌سرنشین، یکی از راه‌های کاهش آلودگی هوا باشد؟

# پارکبان _ خیابان
شفیع از تهران:
برخی از پارکبان‌های شهر، جای پارک‌های کنار خیابان‌ها را برای افراد خاصی نگه می‌دارند و اجازه پارک به دیگر خودروها را نمی‌دهند. آیا آنها اختیار جای پارک خیابان‌های عمومی را دارند؟ چطور می‌شود با این بی‌انصافی مقابله کرد؟

# کم‌-فروشی _ بنزین
علیزاده از تهران:
برخی از متصدیان جایگاه‌های پمپ‌بنزین، مقدار بنزینی کمتر از درخواست رانندگانی که از خودرو پیاده نمی‌شوند و مانیتور را چک نمی‌کنند، در باک خودرو می‌ریزند. موضوعی که راننده در لحظه متوجه آن نمی‌شود اما بعدا که شکایت می‌کند، آن را قبول نمی‌کنند. چه نظارتی بر این متصدیان کم‌فروش وجود دارد؟

#  پلیس _ تصادف
کیان از تهران:
در تصادفات درون‌شهری پلیس راهنمایی - رانندگی باید دقت و نظارت بیشتری  بر مدارک رانندگان داشته باشد. براساس تجربه شخصی من پیش آمده که اطلاعات کارت خودرو با اطلاعات خودرو  فرد خاطی و بیمه‌نامه یکسان نبوده است. چنین اتفاقی چطور ممکن است.  آیا تطبیق این اطلاعات بر عهده پلیس حاضر در صحنه تصادف نیست؟