راز همسرکشی  در خودکشی قاتل

راز همسرکشی در خودکشی قاتل


راز مرد جوان که پس از درگیری با همسرش او را خفه کرده و جسدش را در بیابان دفن کرده بود، با خودکشی قاتل فاش شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل هفته گذشته مرد جوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که همسرش از خانه‌شان در طبقه دوم ساختمانی در شرق تهران بیرون رفته و ناپدید شده است.  
ماموران در بازبینی دوربین ساختمان و بقیه دوربین‌های محل پی بردند مرد جوان روز بعد گونی، بیل و کلنگ آورده و آخرشب گونی سنگینی را در صندوق‌عقب خودرویش گذاشته و بیل و کلنگ را کنارش قرار داده و از ساختمان خارج شده است.  ماموران با کشف این سرنخ برای دستگیری این مرد اقدام کردند، اما او ناپدید شده بود. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش مشخص شد مرد جوان خودکشی کرده و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.
ماموران راهی بیمارستان شده و به تحقیق از مرد جوان پرداختند که او با اعتراف به قتل همسرش گفت: آن شب سر مسائل جزئی و خانوادگی دعوایمان شد. عصبانی شدم. دستم را روی دهانش گذاشتم تا ساکت شود. نفهمیدم چطور او را خفه کردم. رفتم مصالح‌فروشی گونی و بیل و کلنگ خریدم و شب جسد را در گونی گذاشته و به بیابان‌های اطراف تهران برده و دفن کردم. به خاطر عذاب وجدان قرص خوردم تا خودکشی کنم که ناکام ماندم.