کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی که در جریان درگیری، پسر معتادش را به قتل رسانده بود، بازداشت شد. شامگاه سه‌شنبه 30 دی امسال مردم جسد پسر جوانی را که در جاده دریا در ساری افتاده بود، یافتند و موضوع را به پلیس خبر دادند. بررسی‌های اولیه نشان داد ضربه‌هایی که به سر او برخورد کرده باعث مرگش شده است. همچنین شواهد حاکی از این بود که او به قتل رسیده است. در جریان تحقیقات محلی، هویت مقتول به‌دست آمد و معلوم شد او ساکن یکی از روستاهای شهر ساری بوده است. در تحقیقات بعدی پلیسی مشخص شد که او معتاد بوده و سر همین موضوع با پدرش درگیری داشته که همان شب نیز دوباره دعوایشان شده و پدرش را به قتل رسانده است. بنابراین پدر خانواده دیروز به اتهام قتل بازداشت و تحقیقات از او ادامه دارد.
پنج نفر در سانحه پله‌برقی پل عابر پیاده در مشهد مصدوم شدند. این افراد در حال استفاده از یکی از پل‌های عابر در مشهد بودند که دچار حادثه شدند. نیروهای امدادی اورژانس در محل حاضر شدند و این پنج مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.
تصادف مینی‌بوس با رهگذران در شهرستان بردسیر دو کشته برجای گذاشت.
وقوع یک مورد تصادف درون‌شهری در یکی از خیابان‌های شهر بردسیر به پلیس گزارش شد. همزمان با حضور ماموران در آنجا مشخص شد یک دستگاه مینی‌بوس با یک فرد معلول که همراه همسر و دختر ۱۶ ساله‌اش در حال عبور از خیابان بوده‌اند تصادف کرده که باعث شده فرد معلول و همسرش در دم فوت کنند و دختر آنها نیز به‌شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد. علت حادثه بی‌توجهی به جلو از سوی راننده مینی‌بوس اعلام شده است.
پسر 13 ساله ساکن جیرفت بر اثر سقوط داخل کانال روباز سپتیک زندان جیرفت فوت شد. این تبعه خارجی ساکن جیرفت به علت سقوط به داخل کانال فاضلاب زندان جیرفت در بستر رودخانه ملنتی این شهر دچار حادثه مرگبار شد. بعد از ساعت‌ها تلاش نیروهای امدادی جسد وی کشف شد.
دندانپزشک قلابی که در روستا اقدام به طبابت می‌کرد، بازداشت شد.
 پلیس گزارشی را دریافت کرد مبنی بر این‌که فردی بدون مجوز و مدرک تحصیلی در خانه‌اش در یکی از روستاهای کلاله مبادرت به ارائه خدمات دندانپزشکی می‌کند. در ادامه کارشناس نظارت بر درمان شهرستان و ماموران نیروی انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی به محل مراجعه و او را که مشغول خدمات دندانپزشکی بود، یافتند و وی بازداشت شد. همه اقلام و تجهیزات مورد استفاده این فرد توقیف و متهم تحویل مراجع قضایی شد.
تصادف اتوبوس با تریلر در محور دامغان -سمنان یک کشته و 22 مصدوم برجای گذاشت. ساعت 5 و 35 دقیقه صبح چهارشنبه - دیروز - یک دستگاه اتوبوس با تریلر دنگ فنگ در کیلومتر ۵۷ محور دامغان - سمنان تصادف کرد. ۲۲ نیروی امدادی در محل حاضر شدند که معلوم شد 22 نفر مصدوم شدند و یک نفر هم به‌دلیل شدت جراحات در محل فوت کرده بود.
اعضای باندی که از طلافروشی‌های مشهد سرقت می‌کردند در جزیره کیش بازداشت شدند.  متهمان پرونده به قصد خرید یا تبدیل ارز با حضور در طلافروشی و صرافی‌های مشهد، با فریب صاحبان این صنوف طلا و ارز به‌طور ماهرانه سرقت کرده و متواری می‌شدند. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که رد این سارقان در جزیره کیش به‌دست آمد. ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و در عملیاتی که 72 ساعت به طول انجامید آنها را در مخفیگاهشان بازداشت کردند. متهمان به سرقت‌های سریالی از طلافروشی و صرافی‌ها اعتراف کردند. پول نقدی که از راه اموال سرقتی به‌دست آورده بودند از مخفیگاه آنها کشف شد. آنها دارای سوابق کیفری بوده و یکی از آنها تحت تعقیب پلیس استان همدان نیز بود. بررسی‌های پلیس نشان داد ارزش اموال سرقتی از سوی متهمان یک میلیارد تومان بوده است.
 دو مرد جوان روستایی براثر گازگرفتگی فوت شدند. این دو مرد ۲۰ و ۲۲ ساله در روستای هرمزآباد شهر زیار اصفهان بودند که صبح دیروز بر اثر نشت گاز منوکسیدکربن از لوله بخاری دچار گازگرفتگی شده و فوت شدند.