برنامه «من و بابام» از شنبه به مناسبت روز پدر و به مدت یک هفته روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.  به گزارش جام‌جم، من و بابام عنوان یک مستند گزارشی است که قرار است از  امروز به مناسبت روز پدر به تهیه‌کنندگی و گزارشگری سمیه نجفی روی آنتن رادیو فرهنگ برود. این مستند گزارشی سراغ پدرها و فرزندهایشان می‌رود تا پای صحبت بچه‌های دیروز که پدرهای امروز هستند، بنشیند. من و بابام قرار است از محبت‌ها، تلاش و ایثارگری بی‌منت پدران نسبت به خانواده و فرزندان‌شان بگوید. این مستند گزارشی همچنین به معرفی حرفه و شغل پدرانی که با آنها مصاحبه می‌کند، می‌پردازد.  این برنامه تا جمعه ۸ اسفندماه هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه به مناسبت ولادت حضرت‌علی(ع) و برای گرامیداشت مقام پدر روی آنتن می‌رود.

برنامه «من و بابام» از شنبه به مناسبت روز پدر و به مدت یک هفته روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود. به گزارش جام‌جم، من و بابام عنوان یک مستند گزارشی است که قرار است از امروز به مناسبت روز پدر به تهیه‌کنندگی و گزارشگری سمیه نجفی روی آنتن رادیو فرهنگ برود. این مستند گزارشی سراغ پدرها و فرزندهایشان می‌رود تا پای صحبت بچه‌های دیروز که پدرهای امروز هستند، بنشیند. من و بابام قرار است از محبت‌ها، تلاش و ایثارگری بی‌منت پدران نسبت به خانواده و فرزندان‌شان بگوید. این مستند گزارشی همچنین به معرفی حرفه و شغل پدرانی که با آنها مصاحبه می‌کند، می‌پردازد. این برنامه تا جمعه ۸ اسفندماه هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه به مناسبت ولادت حضرت‌علی(ع) و برای گرامیداشت مقام پدر روی آنتن می‌رود.

برنامه «من و بابام» از شنبه به مناسبت روز پدر و به مدت یک هفته روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.
به گزارش جام‌جم، من و بابام عنوان یک مستند گزارشی است که قرار است از  امروز به مناسبت روز پدر به تهیه‌کنندگی و گزارشگری سمیه نجفی روی آنتن رادیو فرهنگ برود. این مستند گزارشی سراغ پدرها و فرزندهایشان می‌رود تا پای صحبت بچه‌های دیروز که پدرهای امروز هستند، بنشیند. من و بابام قرار است از محبت‌ها، تلاش و ایثارگری بی‌منت پدران نسبت به خانواده و فرزندان‌شان بگوید.
این مستند گزارشی همچنین به معرفی حرفه و شغل پدرانی که با آنها مصاحبه می‌کند، می‌پردازد.
این برنامه تا جمعه ۸ اسفندماه هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه به مناسبت ولادت حضرت‌علی(ع) و برای گرامیداشت مقام پدر روی آنتن می‌رود.

ضمیمه قاب کوچک