قتل پدر و خودکشی بعد از سفر به ایران

قتل پدر و خودکشی بعد از سفر به ایران

مرد مقیم ایتالیا بعد از بازگشت به ایران به‌دلیل اختلاف مالی، پدرش را کشت و به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش جام‌جم‌، ساعت 19 چهارشنبه بیست ونهم بهمن امسال مردی به پلیس 110 تهران  اطلاع دادکه پدر 85 ساله و برادر 52 ساله‌اش به‌طور مشکوکی در خانه جان باختند. ماموران کلانتری تهران‌نو به محل جنایت در طبقه چهارم  ساختمانی در آن محله اعزام شده و بعد از ورود به خانه‌، جسد مرد سالخورده را در یکی از اتاق‌ها و جسد پسر او را در آشپزخانه یافتند. روی جسد پیرمرد، آثار ضربه‌های چکش و نیز آثار ضربه‌های چاقو دیده می‌شد. مرد میانسال هم براثر خونریزی ناشی از جراحت با چاقو جان باخته بود. وسایل خانه بهم ریخته بود و بررسی‌ها  نشان داد که پیرمرد ابتدا به قتل رسیده و پسرش 60 دقیقه بعد فوت کرده است.
در بازرسی محل جنایت‌، چکش و چاقوی خون‌آلود‌ در نزدیکی جسد مرد میانسال پیدا شد.
با بررسی صحنه جرم و گزارش پزشکی قانونی، ماموران اطمینان یافتند که مرد میانسال ابتدا پدر سالخورده‌اش را به قتل رسانده و بعد خودکشی کرده است. تحقیقات از خانواده پیرمرد هم نشان داد او و پسرش با هم اختلاف داشتند.
  یکی از فرزندان مقتول در جریان تحقیقات پلیسی گفت: برادرمان 10 سال در یو‌نان و ایتالیا زندگی  می‌‌کرد. دو سال قبل به ایران بازگشت و با پدرم زندگی می‌کرد. با پدرمان اختلاف داشت و از او می‌خواست خانه را بفروشد و به او پول بدهد تا بتواند ازدواج کند.