من‌سیتی ترمز ندارد

من‌سیتی ترمز ندارد


منچسترسیتی هنوز خیال ندارد غیر از پیروزی نتیجه دیگری کسب کند و این هفته هم بیستمین برد متوالی خود را به دست آورد تا فاصله‌اش با تیم دوم 12 امتیازی شود. در کنار این بازی، به آمارهای مهم این هفته فوتبال اروپا نگاهی انداخته‌ایم:

اینتر در هفت بازی قبلی خود که با شش پیروزی همراه بوده، فقط یک گل خورده است. نراتزوری‌ها در این تعداد بازی 17 گل هم به ثمر رسانده‌اند.

چلسی و منچستریونایتد هر دو بازی این فصل خود را با تساوی بدون گل به پایان بردند. این برای دومین‌بار است که چنین آماری ثبت می‌شود. اولین‌بار در فصل 22-1921 رقم خورد.


نیکلاس پپه این روزها در ترکیب آرسنال احیا شده و در هفت بازی قبلی خود در لیگ‌برتر، چهار گل برای توپچی‌ها زده است. این در حالی است که پپه در 21 بازی قبلی خود برای آرسنال این تعداد گل را نزده بود.

گرت بیل در شب پیروزی 4 بر صفر تاتنهام مقابل برنلی، دو گل به ثمر رساند. با این حساب، هافبک ولزی در چهار بازی قبلی خود در تمام رقابت‌ها، به طور مستقیم در
7 گل اسپرها تاثیر داشته است.

میلان در این فصل در 19 بازی خارج از خانه خود در تمام رقابت‌ها، 13 پیروزی به دست آورده است. آخرین بار فصل 93-1992 و تحت هدایت فابیو کاپلو بود که روسونری چنین آماری را از خودش ثبت کرد.


لیونل مسی در بازی‌ این هفته مقابل سویا باز هم گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش مقابل این تیم را به عدد 29 رساند. هیچ تیمی در لالیگا به این اندازه از مسی گل نخورده است.


تاتنهام در این فصل از لیگ‌برتر، 39 گل به ثمر رسانده که در
32 گل آن هری کین و سون هیونگ مین تاثیر داشته‌اند. این دو بازیکن تا به اینجا در 82 درصد گل‌های تیم‌شان نقش داشته‌اند.

پپ گواردیولا در دویست و سی و هفتمین بازی خود روی نیمکت من‌سیتی توانست تعداد بردهایش را به عدد 200 برساند. هیچ مربی در فوتبال انگلیس نتوانسته با این تعداد بازی به 200 پیروزی برسد. از طرف دیگر، این پانصدمین برد دوران مربیگری پپ بود ( 179 برد در بارسا، 121 برد در بایرن مونیخ و 200 برد در من‌سیتی ).

دیگو سیمئونه در بازی 612 خود روی نیمکت اتلتیکو‌مادرید، توانست تعداد بردهایش در روخی بلانکو را به عدد 308 برساند. او در این مدت، 135 بازی را تساوی کرده و در 169 بازی هم شکست خورده است.