راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌كننده توطئه‌ها

دعوت مقامات و نهادها برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی 22 بهمن، خنثی‌كننده توطئه‌ها

 در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روسای قوا، مراجع تقلید و چهره‌ها و مقامات سیاسی از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند.
رئیس‌جمهور همه ملت ایران را به حضور گسترده و پرشكوه در راهپیمایی 22بهمن فراخواند و اظهار كرد: حضور حماسی و باشكوه مردم در نیمروز 22 بهمن می‌تواند پاسخی قاطع به همه توطئه‌های یك‌سال گذشته دشمنان باشد و این نیمروز در حقیقت ساعت‌های قدر ملت ایران است.
حسن روحانی با تأكید بر این‌كه ایام دهه فجر و 22 بهمن باید ایام وحدت، اتحاد، یكپارچگی و همنوایی باشد، اظهار كرد: در این ایام، همه احزاب، گروه‌ها، ادیان، اقوام و اقشار مختلف باید به صورت یكپارچه كنار هم باشند و اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد در این ایام باید آن را كنار بگذارند و به صحنه بیایند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای اداری قم گفت: شركت گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن، این پیام آشكار را به دشمن می‌رساند كه فشارهای اقتصادی آنان شكست خورده است.
آیت‌ا... مكارم‌شیرازی هم در جلسه درس خارج‌فقه خود، آحاد ملت را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲بهمن دعوت كرد و گفت: ان‌شاءا... همه مردم در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن ماه شركت می‌كنند چرا كه این كار یك وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است.
آیت‌ا... حسین نوری‌همدانی نیز در پیامی بیان كرد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال‌های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیك خواهند گفت و با گام‌های استوار و شعار‌های كوبنده با وجود این كه از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.
همچنین آیت‌ا... جوادی‌آملی در درس تفسیر قرآن تاكید كرد: بر همه لازم است با جان و تمام توان خود راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند، لذا همگان در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن امسال پرشورتر از قبل شركت كنند.
نهادها، گروه‌ها و احزاب و همچنین چهره‌های سیاسی نیز در بیانیه‌ها و سخنرانی‌های جداگانه‌ای مردم را به حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت كردند.