پاس‌كاری مشمولان جامانده از دریافت بسته حمایتی

پاس‌كاری مشمولان جامانده از دریافت بسته حمایتی

شناسایی خانواده‌ها و فرآیند توزیع بسته حمایتی همچنان مورد اعتراض جاماندگان این بسته‌هاست و این مشمولان بین مسؤولان امر پاسكاری می‌شوند.
به گزارش تسنیم، نحوه توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌های مشمول این طرح و فرآیند ناقص و معیوب توزیع این بسته‌ها، گلایه‌های شدید مشمولان دریافت این بسته‌ها كه از دریافت آن محروم شده‌اند را در پی داشته است.
اگرچه مسؤولان دولتی در حوزه‌های مختلف بارها از عزم جدی دولت برای حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه گفته‌اند، اما عملكرد صورت گرفته در این بخش حكایت دیگری دارد؛ نكته جالب این‌كه مسؤولان به جای پاسخگویی دقیق و به‌موقع به معترضان، با پاسكاری خانواده‌ها بین وزارت رفاه و سازمان تأمین اجتماعی عملا سعی دارند این بار را از دوش خود بردارند!
اگرچه به گفته مسؤولان دولت، توزیع مرحله اول بسته‌های حمایتی به پایان رسیده است، اما هنوز تعداد قابل‌توجهی از خانواده‌ها بسته حمایتی خود را دریافت نكرده‌اند و پیگیری‌های آنها نیز برای این موضوع راه به جایی نبرده است.
در حالی كه متولی توزیع این بسته‌ها وزارت رفاه است مسؤولان رفاهی این وزارتخانه در این زمینه پاسخگوی خبرنگاران نیستند و ظاهرا قرار نیست افراد جامانده از بسته‌های حمایتی از این بسته‌ها بهره‌مند شوند.