حضور تولیدكنندگان پویانمایی در «رویازی»

حضور تولیدكنندگان پویانمایی در «رویازی»

تولیدكنندگان پویانمایی از استان‌های اصفهان، ایلام، البرز، سیستان و بلوچستان، قزوین، كردستان، كرمان و لرستان در كنار هنرمندان تهرانی، در دومین دوره رویداد «رویازی» ثبت‌نام كرده‌اند تا همچون سال گذشته، عدالت برای همه هنرمندان این عرصه ایجاد شود و پویانمایی‌سازهای شهرهای دور و نزدیك، برای حضور در رویدادی ملی فرصتی برابر با پایتخت نشین‌ها داشته باشند.
به گزارش جام‌جم، طبق اعلام دبیرخانه رویداد رویازی، صاحبان طرح‌های ثبت‌نام شده در رویازی2 بعد از گذراندن كارگاه‌های آموزشی این رویداد كه هفته گذشته با حضور  استادان داخلی و خارجی با موضوعات تجاری‌سازی پویانمایی، مالكیت معنوی و بلاك‌چین، اصول و مبانی مذاكره، تجزیه و تحلیل اقتصادی تولید پویانمایی، كپی‌رایت و مالكیت معنوی و توزیع بین‌الملل در حوزه هنری برگزار شد، در انتظار گام‌های بعدی رویازی هستند تا برای انجام یك پیچ استاندارد و حرفه‌ای مقابل سرمایه‌گذاران آماده شوند.
در رویازی2 چهل طرح سینمایی و سریالی پویانمایی ثبت‌نام كردند كه بعد از بررسی این آثار (از نظر كمی و میزان آمادگی طرح‌ها برای ارائه) آماده دوره‌های منتورشیپ خواهند شد. پیچینگ پویانمایی رویازی2 در آذرماه امسال با حضور تولیدكنندگان، سرمایه‌گذاران، خریداران و سفارش‌دهندگان عرصه پویانمایی در تهران برگزار خواهد شد.
پیچینگ رویازی امكانی است برای تولیدكنندگان خلاق پویانمایی كه همواره با ایده‌هایشان زندگی می‌كنند و برای ساخت رویاهایشان به دنبال سرمایه‌گذارند. از طرفی فرصتی است برای سرمایه‌گذاران و سفارش‌دهندگان كه در محیطی حرفه‌ای و شفاف، ایده‌های خوب و ایده‌پردازان خلاق را شناسایی كنند. جایی كه می‌تواند پیوند ایده و سرمایه شكل بگیرد و تولید رویاها كلید بخورد.