مطهری: اولین جام ۱۴۰۰ را می‌خواهیم

مطهری: اولین جام ۱۴۰۰ را می‌خواهیم


در حالی که رسول خطیبی به دلیل ساعت پرواز، در نشست‌خبری سوپرجام حضور نداشت، حمید مطهری، مربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران از انگیزه‌های تیمش برای بردن اولین جام سال 1400 گفت. گزیده‌ای از مهم‌ترین صحبت‌های مطهری را در ادامه می‌خوانید:
سوپرجام یک تک‌بازی نیست. این تقابلی است میان دو تیم که قهرمان دو جام شده‌اند. به‌نظر این یک بازی بسیار بزرگ است. تراکتور برای ما تیمی قابل احترام است.
 درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما عملا ما میزبان نیستیم چون هواداران خوبمان را کنارمان نداریم؛ ولی این قول را می‌دهیم اولین جام ۱۴۰۰ را در تهران نگه داریم و به هواداران تقدیم کنیم.
تراکتور را به خوبی رصد کرده‌ایم. آنها توانمندی‌های خودشان را دارند و ما هم کارهای خودمان را انجام می‌دهیم تا فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه دهیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.
پرسپولیس در ۲۶روز آینده شش‌بازی سختی پیش رو دارد. بنابراین سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در این بازه زمانی سرنوشت‌ساز داشته‌باشیم تا بتوانیم سه جام یعنی سوپرجام، جام‌حذفی و لیگ برتر را مال خود کنیم. البته ما همیشه سعی کردیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم.
وقتی نام تیم ملی و ایران به میان می‌آید، اولویت ما تیم ملی است. ما به طور قطع مقابل تراکتور وحید امیری و کمال کامیابی نیا را به دلیل آسیب دیدگی در بازی‌های ملی در اختیار نداریم اما مشکلی نیست و دیگر نفرات آماده هستیم.