به وقت  یــورو

به وقت یــورو

با اتفاقی که برای کریستین اریکسن در بازی اول دانمارک افتاد، کمتر کسی برای این تیم شانس صعود به مرحله بعد را متصور بود. اما با پیروزی 4 بر یک این تیم در بازی آخر مرحله گروهی مقابل روسیه، حالا وایکینگ‌ها باید به مصاف ولزی بروند که با وجود شکست در بازی آخر گروهی مقابل ایتالیا، به عنوان تیم دوم صعود کرد. برنده این بازی باید به مصاف برنده بازی فردا‌شب جمهوری چک و هلند برود.
ایتالیا با روبرتو مانچینی بهترین روزهایش را سپری می‌کند. با سه پیروزی که آتزوری در مرحله گروهی یورو به دست آورد، این تیم حالا در 11 بازی متوالی خود به پیروزی رسیده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است. خیلی‌ها بر این باورند که ایتالیا می‌تواند دوازدهمین پیروزی متوالی‌اش را امشب جشن بگیرد. برنده این بازی باید به مصاف برنده بازی فردا شب پرتغال و بلژیک برود. در صورت صعود ایتالیا، از همین حالا می‌توان یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک چهارم را آن بازی دانست.
ایتالیا و اتریش تا کنون 36 بار در رقابت‌های مختلف به مصاف هم رفته اند که اتریش توانسته فقط در 12 بازی پیروز از زمین خارج شود. آخرین باری هم که اتریش توانست آتزوری را شکست دهد به دسامبر 1960 برمی‌گردد که در یک بازی دوستانه 2 بر یک پیروز شد.