یک هفته خنده

سیدجواد رضویان، در سالروز تولدش، با کمدی‌هایش مهمان شبکه نمایش است

یک هفته خنده

شبکه نمایش طبق روال هر هفته این‌بار هم به مرور آثار یکی از هنرمندان از ابتدا تا پایان هفته می‌پردازد. این هفته به مرور آثار کمدین محبوب کشورمان، سیدجواد رضویان خواهد پرداخت. بازیگری که هم در سینما و هم در تلویزیون با نقش‌آفرینی‌اش توانسته طرفداران پروپا قرص بسیاری را به خود جذب کند. همچنین پخش فیلم جدید گِرو، محصول سینمای کره، فیلم‌های جذاب ساعت 15 ویژه تابستان و فیلم‌های خانوادگی ساعت 19، از دیگر برنامه‌های این هفته شبکه نمایش است.

 فیلمنامه‌نویس مسافرکش
فیلم «شارلاتان» به کارگردانی آرش معیریان امشب ساعت 21 از این شبکه پخش خواهد شد.
قصه: شارلاتان روایتگر داستان دو جوان همخانه به نام‌های حسن و بهروز است که اوضاع مالی خوبی ندارند و بهروز با موتور در بیرون مسافرکشی می‌کند و حسن فیلمنامه‌نویس است که هنوز موفق به فروش فیلمنامه‌هایش نشده، بنابراین به یک شرکت تولید فیلم می‌رود و فیلمنامه‌اش را در آنجا شرح می‌دهد و...
بازیگران: امین حیایی، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، شقایق فراهانی.



 ارتباط با روح پدر
فیلم «به روح پدرم» به کارگردانی سیدجواد رضویان یکشنبه ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.
قصه: روح پدر هوشنگ که مدتی است از دنیا رفته، نزد پسرش می‌آید و از او می‌خواهد تا بدهی‌هایی که داشته را به چند نفر پرداخت کند، در جریان پرداخت این بدهی‌ها اتفاقاتی می‌افتد...
بازیگران: سیدجواد رضویان، یوسف تیموری، زنده‌یاد احمد پورمخبر، فریده سپاه‌منصور، صبا کمالی.




 فرشته محافظ
فیلم «اخلاقتو خوب کن» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی دوشنبه ساعت 21 پخش خواهد شد.
قصه: فرشته‌ای وظیفه دارد که آدم‌ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می‌شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می‌خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته‌اند.
بازیگران: حامد کمیلی، رضا عطاران، سیدجواد رضویان، الهام حمیدی و...



 خواستگاری پرماجرا
فیلم «شاخه گلی برای عروس» به کارگردانی قدرت‌ا... صلح‌میرزایی چهارشنبه ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
قصه: سلطان‌علی دل در گرو دختری به نام آزیتا دارد و هدفش ازدواج با اوست. سلطان‌علی در توافقی با ناصر دایی او، قول داده بود که اگر این ازدواج سر بگیرد، در عوض زمین‌هایش را در روستا به ناصر می‌فروشد. از طرفی آزیتا که دختر ثروتمندی است، مردی به نام سعید را دوست دارد و می‌خواهد با او ازدواج کند ولی پس از این‌که متوجه می‌شود که او زن دیگری هم دارد، با سلطان‌علی ازدواج می‌کند.
بازیگران: سیدجواد رضویان، مجید صالحی، حدیث فولادوند، مهران رجبی و...




 ازدواج فامیلی
فیلم «لیمو ترش» به کارگردانی سید‌جواد رضویان سه‌شنبه ساعت 21 پخش خواهد شد.
قصه: بهروز، پرستار یک پیرمرد ثروتمند به نام مظفر است. شوهرخواهر او سعی در ازدواج عمه بیوه‌اش با مظفر دارد اما مظفر، مادر بهروز را می‌بیند و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند. این در حالی است که عموی بهروز پس از سال‌ها از ژاپن برمی‌گردد و می‌خواهد طبق رسم خانوادگی‌شان با همسر برادر مرحومش ازدواج کند.
بازیگران: سیدجواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، زنده‌یاد احمد پورمخبر و...




خودکشی در سرقت
فیلم «کلاهی برای باران» به کارگردانی مسعود نوابی پنجشنبه ساعت 21 پخش خواهد شد.
قصه: ابی و جلال برای دزدی وارد خانه‌ای می‌شوند و ابی در جریان دزدی متوجه حضور باران و مادرش در خانه می‌شود. او هنگام خروج متوجه خودکشی باران به علت شکست عشقی در برابر پیروز می‌شود اما به سرعت آنجا را ترک می‌کند و همراه جلال از آنجا دور می‌شود ولی به اصرار ابی، جلال برای نجات باران به خانه برمی‌گردد و به کمک مادرش او را به بیمارستان می‌رساند ... .
بازیگران: سیدجواد رضویان، حدیث فولادوند، مهران غفوریان و...




هواپیماربایی پردردسر
فیلم «اخراجی‌ها 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی جمعه ساعت 21 پخش می‌شود.
قصه: این داستان ادامه داستان اخراجی‌ها یک است. در اوایل فیلم عراقی‌ها اقدام به کشتن مجروحین می‌کنند و اخراجی‌های اسیرشده را به یک اردوگاه به سرپرستی رسول می‌برند. از طرف دیگر، خانواده آنها که قصد مسافرت به مشهد را داشتند، توسط گروهک منافقین با ربودن هواپیما و نشاندن آن در عراق ایشان را ترغیب به اعطای درخواست پناهندگی به صدام‌حسین می‌کنند. مسافران که خانواده‌های اخراجی‌ها هم جزو آنها بودند، برگه درخواست پناهندگی را پاره کرده و سرود «ای ایران» را می‌خوانند ... .
بازیگران: امین حیایی، منوچهر آذر، اکبر عبدی، حسام نواب‌صفوی و جواد رضویان.