جوکوویچ هیچِ هیچ

جوکوویچ هیچِ هیچ


بازی‌های المپیک برای نواک جوکوویچ صربستانی خیلی بدتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد، تمام شد. بعد از عدم راهیابی صربیناتور به بازی فینال، مرد شماره یک تنیس جهان روز گذشته برای کسب مدال برنز برابر پابلو
کارنیو بوستا قرار گرفت و 2 بر یک مقابل تنیسور اسپانیایی شکست خورد.
چیزی که در بازی دیروز خیلی به چشم آمد این بود که جوکوویچ پس از آنکه یک بار راکت خود را به سمت سکوهای خالی پرتاب کرد در پایان این دیدار بسیار عصبانی شد و راکت خود را به تور وسط میدان کوبید تا اینگونه خشم خودش را از بابت دو شکست در 24 ساعت و از دست دادن شانس دریافت مدال طلا نشان دهد. نوله همچنین بعد از ناکامی در رده‌بندی انفرادی المپیک، از دیدار رده‌بندی دوبل مختلط هم به ‌دلیل مصدومیت شانه کنار کشید؛ جایی که جوکوویچ قرار بود عصر دیروز همراه نینا استویانوویچ برای کسب مدال برنز به مصاف بارتی و پیرز استرالیایی برود. به این ترتیب مدال این بخش به بارتی و پیرس استرالیایی رسید و جوکوویچ بدون کسب هیچ مدالی توکیو را ترک کرد.
مرد شماره یک تنیس جهان بعد از شکست در دیدار رده‌بندی المپیک درباره عملکردش در توکیو گفت: «از نظر ذهنی و جسمی خسته هستم. هر چه در توان داشتم را به کار گرفتم. در حال حاضر با مصدومیت‌های متعددی مواجه هستم و به همین خاطر از دیدار مختلط انصراف دادم. امیدوارم این آسیب‌دیدگی‌ها حضورم در مسابقات آزاد آمریکا را به خطر نیندازد.» او ادامه داد: «از آمدن به المپیک به هیچ عنوان پشیمان نیستم. معتقدم هیچ اتفاقی تصادفی نیست و حتما دلیلی برای آن وجود دارد. قبلا هم شکست‌های سخت و دردناکی را در المپیک و میادین تجربه بزرگ کرده‌ بودم. این باخت‌ها معمولا مرا قوی‌تر می‌کند اما از عدم کسب مدال برای کشورم افسوس می‌خورم. هم در انفرادی و هم مختلط. دیروز و امروز عملکرد خوبی نداشتم و سطح بازی‌ام افت کرد. مطمئن هستم که قوی‌تر بر می‌گردم و تلاش خواهم کرد تا در المپیک پاریس برای کشورم مدال کسب کنم. متأسفم که هموطنانم در صربستان را ناامید کردم اما ورزش همین است.»