کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی در جریان اختلاف خانوادگی، همسرش و خواهر او را با شلیک گلوله به قتل رساند. سرهنگ عبدا... فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در این باره گفت:
 شامگاه سوم مرداد امسال مردی ۴۴ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی‌آباد سنندج، همسر و خواهر او را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد. با توجه به انتشار فیلم صحنه‌قتل در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، ماموران تحقیقات ویژه‌ای را از سر گرفتند. اما قاتل شهر به شهر مخفیگاهش را عوض می‌کرد. سرانجام ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس شهرستان دهگلان و قروه قاتل را جمعه هشتم مرداد امسال در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در مخفیگاهش بازداشت کردند. او انگیزه‌اش از این دو قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.
زنی بعداز درگیری با شوهرش، با شلیک گلوله او را راهی بیمارستان کرد.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره دیروزگفت: پس از وقوع تیراندازی جنب بلوار 30متری دوم مقابل شورای حل اختلاف کرمانشاه، تحقیقات پلیسی آغازشد. تحقیقات اولیه در محل حاکی بود تیراندازی از سوی یک زن با سلاح کلت به سمت همسرش در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و آن مرد هدف شش گلوله قرارگرفته‌است. متهم زن پیش از فرار بازداشت شد و تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادا مه دارد.
اقدام به موقع ماموران پلیس راهور شهر زاهدان مانع غرق شدن کودک خردسال در حوض آب‌نمای شهر شد.  سرهنگ علی نام‌درست، رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان دیروز در این باره گفت: ماموران پلیس راهور مستقر در میدان خاتم شهر زاهدان متوجه فریادهای کمک‌خواهی یک کودک از داخل حوض آب‌نمای میدان شدند. ماموران وارد حوض آب شده و او را بیرون آوردند. این کودک به بیمارستان منتقل شد و نجات یافت.