هشدار سازمان بازرسی به ولخرج‌ها

هشدار سازمان بازرسی به ولخرج‌ها


روز گذشته مدیران چند باشگاه لیگ‌برتری با نماینده سازمان بازرسی کل کشور جلسه داشتند. از سال گذشته و با افزایش عجیب و غریب قراردادها، این سازمان حساسیت خود را نسبت به فوتبال بیشتر کرد. البته آنها در گذشته هم پیگیر مسائل مهم فوتبال بودند اما حالا روی قراردادها زوم کرده‌اند. دیروز مدیران باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد، گل‌گهر و مس رفسنجان در جلسه حضور داشتند.
خبرهای رسیده حکایت از آن دارد درباره مسائل مختلف از جمله قراردادهای فصل جدید صحبت شد. خبر می‌رسد رقم قراردادها به شکل عجیبی بالاتر از فصل گذشته رفته است. مثلا همین باشگاه مس رفسنجان قصد دارد سرمایه‌گذاری هنگفتی کند. همچنین درباره رقم قرارداد بازیکنان گل‌گهر در فصل گذشته شایعات زیادی وجود دارد. استقلال هم که معدن قراردادهای نجومی بوده و پرسپولیس هم سعی کرده از این قافله عقب نیفتد.
سازمان بازرسی سال گذشته روی بعضی قراردادها دست گذاشت و موردی از باشگاه‌ها خواست تا رقم‌ها را کاهش دهند. همین مساله در استقلال باعث جنگ بازیکنان و مدیریت شد. حالا این سازمان زودتر از آغاز فصل نقل‌و‌انتقالات هشدارهای لازم را داده است. دیروز محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر هم درباره این جلسه گفت: «در واقع یک جلسه هماهنگی برای شروع فصل جدید بود و در مورد مشکلات، مسائل و مصائب‌مان صحبت کردیم. در مورد این‌که هماهنگی‌ها چطور باشد و همچنین مواردی مانند قراردادها، قراردادهای خارجی، تامین و... از ما خواسته شد که صحبت کنیم و ما نیز نقطه نظرات‌مان را بیان کردیم.»